Avatar billede remo27 Nybegynder
12. januar 2004 - 22:31 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

klub kalender

Jeg forstiller mig følgende:

1) websiden deles i 2 tabeller i den ene celle side er der en kalender den anden celle er der udtræk for den aktuelle månede, når der bladres i kalendere, skiftes også udtrækket.

2) Alle dage hvor der er en aktivitet makeres i kalenderen med  farve.

3) det skal køre på en access db. og der skal være en adm side tilknyttet.

Hvem kan hjælpe

/Remo
Avatar billede mdj Nybegynder
12. januar 2004 - 22:45 #1
Prøv at kigge lidt på den her: http://activedeveloper.dk/aspdigital/studies/kalender.asp
Den har ikke 100% den funktionalitet du søger, men det er en start.
Avatar billede mdj Nybegynder
12. januar 2004 - 22:48 #2
heh skulle måske lige nærlæse dit problem, du vil have noget ala Outlooks interface ikke? - det er helt sikkert lavet før, når jeg kommer i nærheden af min workstation vil jeg lige kigge efter noget kode til dig.
Avatar billede remo27 Nybegynder
12. januar 2004 - 22:49 #3
mdj>> den har jeg også haft i mine tanker, men jeg kan ikke lave alt det tilbehør som jeg ønsker, da jeg er lidt grøn i asp programmering.
Avatar billede mdj Nybegynder
12. januar 2004 - 22:54 #4
hvilke dele er det helt konkret du vil have hjælp til? det er jo en lidt bred beskrivelse, prøv at se på nogle af de kodestumper er ligger her http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=5&page=0 der plejer at være noget brugbart i mellem, og noget af det er også ret godt dokumenteret.
Avatar billede eagleeye Praktikant
12. januar 2004 - 23:05 #5
Her er en i stil med outlook er det sådan noget du søger:
http://www.kamath.com/calendar/

DEMO: http://www.kamath.com/calendar/default_old.asp
Avatar billede eagleeye Praktikant
12. januar 2004 - 23:06 #6
Eller er det sådan noget:  http://www.asp-dev.com/diary/
Avatar billede clscableguy Praktikant
12. januar 2004 - 23:07 #7
eller er det sådan noget her:
http://rd.cableguy.dk/info/kalendervis.asp
Avatar billede remo27 Nybegynder
12. januar 2004 - 23:10 #8
clscableguy>> det er sådan en jeg søger, hvordan vises der når der er en arangement
Avatar billede clscableguy Praktikant
12. januar 2004 - 23:14 #9
prøve igen og kik

i januar 2004
Avatar billede remo27 Nybegynder
12. januar 2004 - 23:19 #10
clscableguy>> Sådan et system kunne jeg godt bruge, den skal bruges til Brønderslev judoklubs hjemmeside. Jeg laver hjemmesiden, på frivilig basis.

Så hvis du kan nøjes med med point som betaling ville jeg blive meget glad.
Avatar billede clscableguy Praktikant
12. januar 2004 - 23:20 #11
hvad er din mail adresse?
Avatar billede remo27 Nybegynder
12. januar 2004 - 23:24 #12
clscableguy>> rmo@pc.dk
Avatar billede remo27 Nybegynder
12. januar 2004 - 23:38 #13
clscableguy>> Sender du noget til mig eller ???
Avatar billede remo27 Nybegynder
16. januar 2004 - 15:44 #14
clscableguy, hvordan skal databasen se ud til denne kalender.
Avatar billede remo27 Nybegynder
17. januar 2004 - 15:03 #15
clscableguy, kan jeg ikke få lov til at se hvordan din db ser ud
til kalenderen.
Avatar billede hallum Nybegynder
08. februar 2004 - 17:12 #16
clscableguy > Kunne jeg også få et eksemplar, da jeg arbejder frivilligt for nogle spejdere? tommi@ofir.dk og det er også access jeg skal bruge.
Avatar billede clscableguy Praktikant
09. februar 2004 - 07:10 #17
hallum> Selvfølgelig.  :)
Avatar billede remo27 Nybegynder
09. februar 2004 - 19:25 #18
Ikk fordi jeg skal føle mig snydt med denne fede kalender, men ville det ikk være rimeligt at Hallum også betaler 200 p. for kalenderen
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. februar 2004 - 19:28 #19
Regel 2.1.13: Det er ikke tilladt at tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. februar 2004 - 19:29 #20
Og 2.1.12: Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere
Avatar billede hallum Nybegynder
09. februar 2004 - 23:23 #21
Remo: Jeg har ikke modtaget noget endnu..
Eagleeye: Tja, måske var det en ide med et link som alle kunne få glæde af...
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. februar 2004 - 23:26 #22
Ok: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Reglerne kan også findes i menuen: Info -> Regler
Avatar billede clscableguy Praktikant
10. februar 2004 - 07:54 #23
hallum> Sendt.  :)