Avatar billede bullefardk Nybegynder
12. januar 2004 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er der ikke sådan et program?

Findes der ikke et sjovt lille program, hvor man kan tilføje alle sine venner til en database, med alt muligt information om vedkommende, og evt. også tilføje et billede ?

Mvh

BuLLeFaR
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. januar 2004 - 22:28 #1
Det kan du da selv lave i access, ellers kan du bruge Outlooks Kontaktpersoner, der kan du faktisk tilføje ganske meget og konfigurere hvis du leger lidt med dem
Avatar billede bullefardk Nybegynder
12. januar 2004 - 22:37 #2
Ville hellere have et program, gidder ikke det helt store arbejde..
Avatar billede kbonline Nybegynder
12. januar 2004 - 22:47 #3
kik på www.danish-shareware.dk
eller
www.shareware.com

Der skal helt sikkert nok være nogen der har lavet det.
Avatar billede kbonline Nybegynder
12. januar 2004 - 22:49 #4
fx : http://www.danish-shareware.dk/win_kalender.html
flere at vælge imellem..
Avatar billede akany_ Nybegynder
12. januar 2004 - 23:20 #5
Vil godt lave programmet for dig hvis du vil fortælle mig hvilke informationer det skal indeholde.
  Leger lidt med programmering og synes da det vil være fedt at have lavet et program en anden gider bruge :)