Avatar billede thanerik Nybegynder
12. januar 2004 - 20:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alt gult forsvinder fra min skærm!

Jeg har en computer m. GF2 grafikkort og en 15" skærm. Det gik fint med dette opsætning, men lige så snart jeg skiftede til en 19" skræm forsvandt alt gul fra skærmen, så alle steder, hvor der burde være gul, bliver så sort :/

Nogen der kan hjælpe??

Jeg bruger forresten Win XP og har ikke installet driver til min skræm...
Avatar billede and_ Nybegynder
12. januar 2004 - 20:25 #1
Umiddelbart skulle det heller ikke være nødvendigt, men MS' veje er uransagelig, så var det nok ikke en god ide at prøve at installere dine drivere, før du poster et spg???
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
13. januar 2004 - 00:31 #2
uha... det kunne godt lyde sin en løs forbindelse i ledningen til skærmen, eller måske et ben i skærmstikket, der er knækket.
Prøv følgende.
1. Tjek om der er et ben i selve stikket, der er bøjet eller knækket.
2. Sæt skærmen til en anden computer og se om den virker der.
Avatar billede thanerik Nybegynder
11. februar 2004 - 19:27 #3
Tak, har opdaget at det var en ben i stikket som var i stykket...