Avatar billede reklamefridk Nybegynder
12. januar 2004 - 18:59 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Angive scroll ja/nej i css?

Hej, jeg har et lille spørgsmål ang mit stylesheet.

Jeg har nogle sider der i høj opløsning ikke fylder siden ud. Det skaber en irriterende forrykning i bredden når scrollbaren ikke vises. Det er kun et problem i IE, Mozilla f.eks. viser scrollbaren alligevel.

Mit spgs. er så om jeg i mit stylesheet kan angive at højre scroll bar altid skal vises? (den i bunden må ikke følge med)

På forhånd tak..

Jeg kan ikke få lov til at give nogen point :( - håber alligevel på svar
Avatar billede nak-m Nybegynder
12. januar 2004 - 19:05 #1
Hvis det kun er til IE kan du skrive: overflow-y: hidden;

:)
Avatar billede nak-m Nybegynder
12. januar 2004 - 19:07 #2
argh _skal_ vises. prøv med:

overflow-y: scroll
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
12. januar 2004 - 19:08 #3
Altså sådan Body{overflow-y: hidden;}?
- lige for at være sikker, jeg vil have scrollbar frem på alle sider, ikke skjult (undrer mig lidt over "hidden"?
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
12. januar 2004 - 19:08 #4
Ok :) - jeg prøver
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
12. januar 2004 - 19:12 #5
Jeps, det spiller! - tak for hjælpen, beklager jeg ike kan give dig point for det..
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
12. januar 2004 - 19:13 #6
jeg kan tilsyneladende heller ikke acceptere dit svar
Avatar billede nak-m Nybegynder
12. januar 2004 - 19:14 #7
hehe, jeg prøver at smide endnu et så ;)
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
12. januar 2004 - 19:16 #8
nob - dit svar er til UG, men eksperten vil ikke accepterer det :)
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
12. januar 2004 - 19:17 #9
prøver selv at lægge et svar, det har vist hjulpet før
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
12. januar 2004 - 19:18 #10
ja, minsandten - så er der lukket, endnu engang tak for den hurtige assistance
Avatar billede nak-m Nybegynder
12. januar 2004 - 19:18 #11
Det nye eksperten er da vidst ikke helt fintunet endnu --- 3 accepterede svar :)
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
12. januar 2004 - 19:20 #12
Ja, der er lidt småproblemer, men det løses vel. Regnestykket går i hvert fald fint op - 0 point delt med 3 = 0 point - og 2 svar fra dig = tildammen 0 point :)