Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
12. januar 2004 - 17:44 Der er 5 kommentarer

Affiliate - CPA

Jeg overvejer at købe en bunke CPA-kunder hos en affiliate-biks. Dvs. at jeg opretter mit eget program og sælger f.eks. 500 salg til $2 stykket...

Men jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om risici, fordele, ulemper m.v... Er der nogen herinde, der kender til det? Hvor lang tid kan jeg regne med at det tager, før der bliver gennemført nogle salg, hvor meget skal jeg være indstillet på at betale CPA osv...

Mit produkt er web-hosting-relateret...

(Der skal nok komme points på bordet når Eksperten ellers får deres systemer op at køre igen...)
Avatar billede nse Nybegynder
12. januar 2004 - 18:23 #1
Hos hvilken udbyder er det?
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
12. januar 2004 - 18:38 #2
Jeg har kigget lidt på clickzchange.com, men der er jo masser, så måske du kender til nogen bedre?
Avatar billede nse Nybegynder
12. januar 2004 - 18:47 #3
Jeg kender ikke rigtigt til nogen af dem, men webhostingbranchen er godt til CPA.
Det du først skal gøre op med dig selv er, hvor meget du er villig til at give contra, hvor mange kunder der skal til, fordi jo bedre prisen er, især i forhold til andre udbydere, jo flere vil reklamerer for dit produkt og desto mere eksponering får du.
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
12. januar 2004 - 18:57 #4
nse >> Har du prøvet det før? I så fald, hvordan faldt det ud?
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
12. januar 2004 - 18:58 #5
For øvrigt, så er det clickxchange.com, ikke clickzchange.com