Avatar billede nigo_ Nybegynder
12. januar 2004 - 17:33 Der er 2 kommentarer

Aureon Space problemer, NEED HELP!

Ok har disse 2 probleme:

1:
Når jeg bruger et voice programmet Ventrillo, som nogen af jer sikkert kender, går ventrillo ind og ændre Hz til 11020, i Aureon Space opsætningen når jeg connecter til en server.
I kan nok regne ud hvorn lyden så er, og det ikke ligefrem positivt.
I ventrillo er lyden fin nok, men udover det kør det i 11020 Hz.
Lukker jeg programmet ned, går den over på 44100 Hz igen i Aureon opsætningen, med det samme.
Mig og min far har roddet med det er par timer, og mig selv, ja nok mange timer. Kan virkelig ikke regne ud hvad problemet er.
Det er aldrig sket før med andre lydkort, men efter jeg har fået Aureon'n gør den det. Det er testet i anden maskine, samme problem ?

2:
Gamer kun CS(Counter-strike) pt, og gamer det meged.
Igen efter jeg har fået aureon'n har jeg endnu et problem.
Når jeg jeg går ind og gamer, er lyden forkert i CS.
Lyden er blevet byttet om på en måde. Dvs. vender jeg mit head-set om er lyden rigtig, og man kan orientere sig, vender jeg head'settet rigtigt, er det forkert igen.
Dette er prøvet med 3 forskellige headset's, samme problem.

Står virkelig fast med disse 2 problemer. Er selv datafagtekniker, og computer "Kyndig", men har virkelig gjordt alt det fejlfinding som min viden ka bære.
Står virkelig fast her, nogen der kan hjælpe mig? :(
Avatar billede nigo_ Nybegynder
12. januar 2004 - 17:53 #1
Problem 1 fixed @ terretecs forum's.
Men problem 2 er der stadig...
Avatar billede biermeister Nybegynder
10. april 2004 - 22:09 #2
kunne jeg ikke få info omkring dit problem, jeg er nemlig ude for nøjagtigt samme problem, PLEASE svar tilbage! kan heller ikke finde det forum du omtaler, har søgt over ALT :[