Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
12. januar 2004 - 17:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

raid controller kan kun finde en disk

jeg har installeret 2x maxtor 80gb hdd på mit asusa7v8x.

når jeg går ind i mbfastbuild kan den kun finde 1 disk.

jeg kan læse i min manual man skal sætte onboard SATA/IDE RAID controller til enable. men kan ikke finde den :(

den skulle ligge under advanced --> pci configyration men den er der ikke. der er kun den Onboard ATA device first som jegh ra sat til YES

men kan ikke finde den første.

har nu rodet hele bios igennem og kan bare ikke find den.

hjææææælllpp!!!!!!1

der skal nok blive 200 point til den/dem der kan komme med en løsning.

men da mine points ikke er odpateret kan jeg desværre ikke smide nogle direkte med
Avatar billede maped Nybegynder
12. januar 2004 - 23:29 #1
Er det IDE eller SATA. harddiske.
Avatar billede maped Nybegynder
12. januar 2004 - 23:32 #2
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
13. januar 2004 - 08:59 #3
fandt jeg også ud af i går. så skal lige have sendt diskene tilbage og få 2 sats diske istedet.