Avatar billede lawaetz Nybegynder
12. januar 2004 - 14:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

usb virker ikke

Hej,

Jeg står med et stort problem. Når jeg sætter noget til min usb port, som f.eks. min printer, så registerer den overhovedet ikke noget, og jeg kan ikke finde den ved at lede efter hardware. Hvad kan fejlen skyldes?
Avatar billede Chewie Novice
12. januar 2004 - 14:21 #1
prøv at finde driverne til motherboard og gen/installere dem
Avatar billede lawaetz Nybegynder
12. januar 2004 - 14:23 #2
hvis det så ikke virker. Er det så motherboardet der er gået i stykker? eller skal jeg rode i bios?
Avatar billede zedios Nybegynder
12. januar 2004 - 14:31 #3
Det kan meget vel være at du har fået disablet USB i din bios - det er i hvert fald det første sted jeg ville lede!

Lidt mere info om hardware og OS ville hjælpe ..
Avatar billede zhark Nybegynder
12. januar 2004 - 14:36 #4
Har USB virket? Du skal ikke være nervøs for mobo m.v. det er meget u-sandsynligt det er der fejlen ligger, men skyldes nok opsætning/driver osv.
Avatar billede geden123 Nybegynder
12. januar 2004 - 15:47 #5
Jeg har løst et problem magen til. Her havde USB-portene aldrig været brugt/installeret. Windows kunne heller ikke finde portene. Det jeg gjorde var at tilføje hardware fra listen istedet for at lade windows lede efter den. Jeg valgte bare en standard USB-controller, så virkede det.
Avatar billede lawaetz Nybegynder
23. januar 2004 - 23:20 #6
Jeg gik ud i BIOS og sat det hele til standard indstillinger. Og nu virker det. Ellers tak-