Avatar billede katborg Praktikant
12. januar 2004 - 00:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sync: 1 iPAQ med 2 PC'er

Hej

Jeg har en iPAQ 3850, som jeg sync'er med en pc på arbejdet.
Activesync/Easysync Pro(Lotus Notes):
Kalender, E-mail, Kontaktpersoner, filer mv.

Hvis jeg prøver at sync'e med en anden pc derhjemme, kan jeg lave et nyt "Partnership", men så sletter jeg "partnership" melemme iPAQ og arb. pc.

Er der nogen mulighed for at jeg kan sync. 1 iPAQ med mere en 1 PC.

Jesper Katborg
Avatar billede katborg Praktikant
15. januar 2004 - 09:06 #1
Det er der åbentbart ingen der kender noget til ??
Avatar billede romano Nybegynder
09. februar 2004 - 23:35 #2
Du har forbindelsen derhejmme ik??

Hvis du har og gerne vil lave en forbindelse til på dit arbejde skal du bare installere softwaren der. Når den så skal til at sætte en konto op kan du bare skrive at det er konto nr.2 så finder den selv ud af at skifte imellem de forskellige maskiner
Avatar billede hpb Nybegynder
26. februar 2004 - 14:39 #3
Hej jesper

Jeg Sync'er via ActiveSync både på arbejdet og herhjemme.
Jeg har sat et ParterShip op med min Arbejdspc, og du vælger hvilket PartnerShip du vil bruge, jeg kan ikke huske hvad de hedder, men lad os kalde dem Primær og Sekundær. Med Primær kan du sync' nogle flere ting end med Sekundær, f.eks mail, dvs. du kan kun sync'e mail eet sted, og de kan ikke overføre dem til den anden pc.
Jeg bruger derfor Primær på arbejdet og Sekundær derhjemme.

håber min forklaring er til at forstå :-)