Avatar billede oersted Novice
11. januar 2004 - 21:15 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

sitecheck jspr.dk

Jeg ville være meget taknemmelig hvis eksperterne ville give noget feedback på http://jspr.dk

: generelt indtryk
: usabilty og design
: forståelighed af det jeg prøver at formidle

: evt browser/tekniske kommentarer
: evt kommentarer/problemer med streaming af video og lyd

/J
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2004 - 21:23 #1
(1) Generelt indtryk
Jeg kan godt lide når noget er minimalistisk, men det er lige før at din side ikke kan gå ind under denne kategori. Den er MEGET tom, og derved også lidt kedelig. Du skriver "styrkes den grafiske identitet bliver fortællingen bedre." - hvor er din GRAFISKE identitet.

Hvad er ideen med at man kan klikke på den "play" knap?

(2) Usabilty og design
Man kan jo næsten ikke sige andet end at siden er brugervenlig, lige ud over at det tog mig lidt tid at jeg faktisk kunne trykke på skærmen i bunden.

(3) forståelighed af det jeg prøver at formidle

I forhold til de virksomheder I har arbejdet for synes jeg det er rimelig forståeligt, men i forhold til jeres egen side falder forståelsen fuldstændig fra hinanden.
Avatar billede oersted Novice
11. januar 2004 - 22:05 #2
MIN grafiske identitet. Jeg forstår egentligt godt hvis du opfatter den som meget underspillet, men jeg forsøger nu alligevel at opretholde den absolut minimal.

play knappen. Hvis man ikke lige ser at man kan klikke på hér, kan man alternativt klikke på netop 'playknappen'

forståeligheden, tjahh - jeg tygger lige på dine ord Jacob, tak for dem
Avatar billede oersted Novice
11. januar 2004 - 22:28 #3
hmm fylder beskrivelsen af kunderne ikke siden tilstrækkeligt ud ?

Der er jo meget forskel på de enkelte referencer - nogen er meget 'tomme' hvad med de andre ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2004 - 22:32 #4
Jeg synes at kunde beskrivelsen har en meget passende længde, man får et fint indtryk af hvilke opgaver I arbejder med.

Forståeligheden - Jeg får det indtryk af siden at I laver nogle god løsninger til jeres kunder. Men når du omtaler en grafisk identitet og at noget skal fortælle en historie, synes jeg ikke at siden kan hører ind under det koncept. For efter min mening er den "ikke grafisk" og det kan godt være det bare er mig men jeg får ikke rigtig fat i sidens historie.
Avatar billede oersted Novice
11. januar 2004 - 22:47 #5
Jeg tager udgangspunkt i at du opfatter beskrivelsen af mine 'cases' (det er mig og ikke vi) som god og det er vigtigt

- men at jeg ikke får fortalt dig godt nok hvem jspr ér - og at min grafiske identitet ikke er god nok eller ikke godt nok udnyttet på siden.

Min ide er nok også at min identitet træder tilbage for mine kunders, men jeg forstår egentlig godt at du føler en vis 'tomhed' på index-siden
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2004 - 22:55 #6
Måske vil det virke lidt forkert - men jeg tror måske det kunne være en ide hvis du skriver det du lige har skrevt her "at du sætter dine kunders værdi højrer og derfor trækker din egen lidt tilbage", på forsiden.
Avatar billede oersted Novice
11. januar 2004 - 22:59 #7
det kunne jeg vist aldrig drømme om at gøre, J

:)
Avatar billede oersted Novice
11. januar 2004 - 23:00 #8
men dit indtryk af at jeg ikke er markeret på 'forsiden' er modtaget
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2004 - 23:03 #9
Godt så - så vil jeg trække mig lidt tilbage, så andre kan komme til.
Avatar billede oersted Novice
11. januar 2004 - 23:05 #10
tak for dine kommentarer - og svar :)
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
11. januar 2004 - 23:05 #11
nem og simpel, og endda brugervenlig...
Avatar billede oersted Novice
11. januar 2004 - 23:10 #12
tak nighthawk - hva siger du til Jc's kommentarer ?
Avatar billede minus Nybegynder
12. januar 2004 - 00:25 #13
total proff side er mit første indtryk!

indholdet er læseligt.

Design = Super.

mere har jeg ikke at sige :D
Avatar billede oersted Novice
12. januar 2004 - 00:41 #14
kan du relatere til jc's kommentarer ?
Avatar billede oersted Novice
12. januar 2004 - 01:32 #15
lidt at tænke over ....
Avatar billede oersted Novice
12. januar 2004 - 03:36 #16
uenige - men måske også forudskellige forudsætniger/baggrund
Avatar billede oersted Novice
12. januar 2004 - 13:20 #17
takker
Avatar billede silaswh Nybegynder
12. januar 2004 - 15:11 #18
fint design. og godt indhold.. Det er en ok side.
Avatar billede oersted Novice
15. januar 2004 - 00:26 #19
takker for jeres - og især jacobs kommentarer.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. januar 2004 - 07:07 #20
Jeg takker og er også tilfreds med mine point, men det er ikke helt reelt at du stikker 65 point i lommen selv, bare lige så du ved det!