Avatar billede cozey Nybegynder
11. januar 2004 - 17:58 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Søger partner!

Godaften.

Mit navn er Daniel Beldring, og jeg er netop igang med at starte et webbureau, og søger i den forbindelse et webhotel som partner.

Firmaprofil:
Firmaet hedder Ideal webbureau, og vi er på nuværende tidspunkt ved at udvikle hjemmesiden, som midlertidigt ligger her:
http://www.cozey.1go.dk/ideal
-Som det gerne burde fremgå af siden er projektet yderst seriøst, og målsætningen enkel:
Vi stræber efter at blive danmarks førende leverandør af internet løsninger.

jeg har yderligere beskrevet firmaet her:
http://www.eksperten.dk/spm/449851

Så er du webudbyder og interesseret i et samarbejde firmaerne imellem, hører jeg gerne fra jer.

Jeg glæder mig til at høre fra mulige interesserede.

Med venlig hilsen
Daniel Beldring.
mtv@stofanet.dk
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. januar 2004 - 18:03 #1
er det fordi de skal betale for domænet og webhotellet i første ombering?

eller fordi at i så kan få jeres kunder til at gå over til dem?
Avatar billede anuseren Nybegynder
11. januar 2004 - 18:05 #2
jeg syntes ikke jeg kan få

http://www.cozey.1go.dk/ideal/referencer.php

til at virke?
Avatar billede minus Nybegynder
11. januar 2004 - 18:06 #3
den virker ved mig :|
Avatar billede danic Nybegynder
11. januar 2004 - 18:10 #4
Du skriver at projektet yderst seriøst, og målsætningen enkel:
Vi stræber efter at blive danmarks førende leverandør af internet løsninger.

Hvorfor få du ikke en forhandler aftale med det webhotel som opfylder dine / jeres krav, her tænker jeg på forbindelse til nettet, redundans, sikkerhed, tilgændelighed, service level agreement o.s.v. + hensyn til div. services programeringssprog, antivirus, spam filtre o.s.v
Avatar billede giang Nybegynder
11. januar 2004 - 18:10 #5
Har sendt dig en mail.
Avatar billede anuseren Nybegynder
11. januar 2004 - 18:13 #6
minus

ja siden virker... men kan du få den til at "bladre" ved reference siderne...?

desuden kan jeg ikke finde musikviden.dk... så kan ikke engang se hvad der er lavet på den side.
Avatar billede cozey Nybegynder
11. januar 2004 - 18:16 #7
anuseren>>>
Vil siden ikke vises?
DU kan endnu ikke klikke på nogle links.. da siden, som tidligere nævnt, er under udvikling...

hb5v6>>>
Der er mange måder et sådant samarbejde kunne foregå... dog har vi investeret i domæne osv. (kommer til at ligge på bl.a. webudvikling.com )

danic>>>
Det er lidt det jeg søger her...

giang>>>
Mail modtaget... skriver lige tilbage til dig iaften.
Avatar billede cozey Nybegynder
11. januar 2004 - 18:19 #8
anuseren>>>
Musikviden.dk blev lukket ned for en måned siden, da tiden ikke var til det ...
Avatar billede medions Nybegynder
11. januar 2004 - 18:28 #9
Send en mail til info@dansite.dk med et oplæg på hvad i har at tilbyde, jeg vil skyde på de er intersseret!

//>Rune
Avatar billede cozey Nybegynder
12. januar 2004 - 14:48 #10
medions>>>
dansite.dk virker ikke særlig stilren...
Avatar billede medions Nybegynder
12. januar 2004 - 14:54 #11
cozey> Har du en begrundelse for hvorfor ikke?

//>RUne
Avatar billede cozey Nybegynder
12. januar 2004 - 15:12 #12
medions>>>
er bare i tvivl om seriøsiteten af projektet (Siden virker lidt hurtiglavet), desuden er de jo en konkurrent... ville nok ikke være det smarteste med et samarbejde der ...
Avatar billede medions Nybegynder
12. januar 2004 - 15:18 #13
Seriøsiteten er skam helt i top hos DanSite!
-At de er en konkurrent er en anden side af sagen.

I mangler et webhotel, DanSite kan tilbyde jer stabile webhotelsløsninger, og tror du jeres kunder vil føle sig snydt over at vide de ligger hos DanSite da?

Altså jeg vil da mene at et webhotel er et webhotel, og så er den ik' længere...!

//>Rune
Avatar billede cozey Nybegynder
12. januar 2004 - 15:48 #14
medions>>>
"et webhotel er et webhotel" ... den holder ikke helt.
Der er mange ting der spiller ind når du vælger webhotel... såsom oppetid, support osv. ... Det skulle jo gerne være et webhotel jeg kunne råde fremtidige kunder til at benytte.
Avatar billede medions Nybegynder
12. januar 2004 - 15:54 #15
Og det er DanSite måske ik'? *G*

-De har kun været nede 2 gange sidste år, og det var pga. updateringer!

//>Rune
Avatar billede mini-me Nybegynder
12. januar 2004 - 15:59 #16
Send en mail til cb@eliteweb.dk og skriv hvad i kan tilbyde!
Avatar billede cozey Nybegynder
12. januar 2004 - 15:59 #17
medions>>>
Lyder som om du er med på siden...
Men ihvertfald hvis du er tilfreds med dem, så benyt dem... jeg synes det er indlæg er ved at køre lidt af sporet...!
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
26. februar 2004 - 08:09 #18
cozey// i har vel ikke brug for en webdesigner mere vel?