Avatar billede senior54 Novice
11. januar 2004 - 16:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Installerer printer i Windows xp?

Hej.
Jeg har en del problemer med at installerer min printer OfficeJet G55 i windows XP Home Edition.
Jeg har fået tilsendt en CD fra HP med Windows XP, men jeg kan ikke få det til at fungerer rigtigt.
Spørgsmål: Hvis jeg undlader at installerer den tilsendte CD, vil jeg så få samme funktioner som i Win98 (tools - scanner osv) g55 er jo i XP - eller skal jeg først installerer den tilsendte CD
Avatar billede ird Praktikant
11. januar 2004 - 16:19 #1
Tror ikke samme funktioner vil være der nej. Har du alle updates til windows ellers er det ikke sikkert cd'en vil installeres!
Avatar billede senior54 Novice
11. januar 2004 - 16:22 #2
Det er en ny installation af XP - ikke en opdatering af win98!
Avatar billede meko Nybegynder
11. januar 2004 - 17:45 #3
Selvom det er en ny install. sker der hele tiden opdateringer af vinXP.
Start din browser tryk på funktioner og vælg Windows opdate.
Følg instruktionerne. Efter afsluttet opdate installer din HP cd og det skulle køre.
MVH.
MEKO
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. januar 2004 - 13:26 #4
Hvis du har forsøgt at lave installationer før du fik CD´en, kan der ligge rester der skal fjernes.

I Tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet, skal du sørge for at afinstallere alt HP printer og scanner stads.
Tjek i start->indstillinger->Printere og faxe, at der ikke er nogen printere tilbage. Slet eventuelle resterende. Gå også i "Fil" menuen og find "server egenskaber". På fanebladet "Drivere" kan du se, hvilke drivere der er installeret. Optræder HP G serien, så slet alt du kan finde.

Genstart PC´en, og sæt CD´en i drevet. Så vidt jeg husker er G55´eren med USB, og så skal du huske at den IKKE må være koblet til pc´en før installationen siger du må.
Avatar billede senior54 Novice
12. januar 2004 - 15:53 #5
Det er da mærkeligt: Jeg har afinstalleret XP og geninstalleret Win98 - herefter OK. Jeg har så igen afinstalleret Win98 og geninstalleret XP - stadig problemer - og dog. Jeg har 4 USB porte (2 bagpå og 2 foran). Hvis jeg sætter kablet i foran når jeg kører XP - så virker det (bagpå når jeg kører Win98 ???)
Det er da bedst at have kabler og ledninger hængende bagpå, men hvorfor er der forskel??
Avatar billede senior54 Novice
13. februar 2004 - 22:09 #6
Jeg lukker