Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
10. januar 2004 - 22:37 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Ny billed til forside

Hejsa

Mangler et bedre billed til min forside på www.brandudstyr.dk

Hjæææælp synes det virker en anelse for barnligt.....

200 point til vinderen......
Avatar billede Kengun Praktikant
10. januar 2004 - 22:52 #1
Du er vel ikke en dobbeltbruker?
Avatar billede Kengun Praktikant
10. januar 2004 - 22:53 #2
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
10. januar 2004 - 22:57 #3
øøhhhhhhhh NEJ det er jeg ikke
Avatar billede Kengun Praktikant
10. januar 2004 - 23:00 #4
men ser det ik LIDT misstænkeligt ud? :D *lol*
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
10. januar 2004 - 23:11 #5
Ok mr. S. Holmes

Tillykke du har simpelthen opklaret den største gåde nogen sinde.
Kunne det tænke sig, at 2 person fra det samme firma......der ejer de samme steder er i dette forum med HVER deres bruger navn???? Er der ULOVLIGT!!!

Men jeg skal da hilsen her boysen og sige, at han skal holde op med at være skitzofren

Og til Jer der er mere seriøse og vil tjene lidt point er den billedet på forsiden af shoppen.....der skal fornyes
Avatar billede Kengun Praktikant
10. januar 2004 - 23:44 #6
*rofl*. Må jeg spørge er der flere med i dette "enmands" firma?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
10. januar 2004 - 23:46 #7
hvis det lige er jeg måø tilføje noget konkret, så syntes jeg det er et fedt billede du har, hvis det er det billede der er med nogle bamser.... bare lige for at lufte min mening
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
11. januar 2004 - 00:43 #8
Okay...jeg er overrasket kengun jeg troede jeg havde et I/S selskab

Men det kender du åbnebart mere til en jeg selv var!
Men du kan jo tjekke mit cvr nr. og se om det er et enkeltmandsfirma!

Også stop det pis.....og få dig et liv
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
11. januar 2004 - 00:43 #9
Okay, kan for det......ved ikke synes bare det virker en smule barnligt
Måske er det bare mig :-)
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
11. januar 2004 - 00:44 #10
kan=tak
Avatar billede Kengun Praktikant
11. januar 2004 - 00:48 #11
er der så flere af dine medarbejdere som bruger eksperten, end dig og boysen?
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
11. januar 2004 - 01:22 #12
Kengun jeg forstår ikke helt hvor det er du gerne vil hen med dette......og jeg gider ærlig talt ikke bruge mere af min tid på dette!

Så slut herfra
Avatar billede Kengun Praktikant
11. januar 2004 - 01:30 #13
Vel jeg lurer bare på hvem West er...
Avatar billede Kengun Praktikant
11. januar 2004 - 18:49 #14
Svært at svare på?
Avatar billede Kengun Praktikant
14. januar 2004 - 21:23 #15
> www.gyrosport.dk nævner brandudstyr.dk i dette spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/449906)
> West nævner brandudstyr.dk i sitt spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/380831
> kboysen nævner brandudstyr.dk i sitt spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/380428
Avatar billede kboysen Nybegynder
14. januar 2004 - 21:52 #16
hmm, ja kengun eller kenneth gundersen som du jo hedder... jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre for at du stopper......men ja jeg er en del af et I/S firma som består af 2 personer.....den ene er min www.gyrosport.dk og den anden er kboysen
Vi startede firmaet i Juli sidste år.

Men du siger åbenbart at jeg er begge personer .........+ at jeg også er en person der hedder west og ved sindsygt meget om kodning og alt muligt og har været medlem siden 1999 ........men hvis du nu læser mine andre igennem ville du kunne se at jeg intet fatter af både design og kodning.

Måske er du bare pisst pga af denne http://www.eksperten.dk/spm/383087

Har læst det west har skrevet om brandudstyr.dk jeg går vel udfra , at han er arbejder ved scannet hvor jeg lejer shoppen aner det ikke.

Men hør her Kenneth ........hvis dette kan få dig til at lukke røven så

JA JEG ER ALLE 3 PERSONER

Jeg ved det ikke......
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
14. januar 2004 - 21:54 #17
Hejsa

puha åhh nej nu blander ham kboysen sig dælmene også.......wauw skitzo........

hvem er hvem er du den eller er ham der er den der bruger den? hmm

Hilsen ricco
Avatar billede Kengun Praktikant
14. januar 2004 - 22:16 #18
*lol* :D Læs lige hva kboysen skriver i sin kommentar lige over, citat: "....den ene er min www.gyrosport.dk og den anden er kboysen", citat slut. *rofl*
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
14. januar 2004 - 22:22 #19
hahahahahaha WOUW hvor er du hurtig ........du er ikke dansker hva!  Skarp i sindet hold op WAUW

hurra hurra ironi
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2004 - 02:12 #20
gyrosport og kboysen - Jeg har allerede skrevet at jeg ikke vil se den slags sprog på eksperten og i er milimeter fra at ryge ud i kulden med jeres underlige form for ironi - Jeg ser den nemlig ikke men læser en racistisk udtalelse og så er det afgang med det samme. Ironi kan så let misforståes - Så undgå hvis I er i tvivl om hvordan folk vil reagere og i en situation der allerede er tilspidset skal man være godt dum for at køre den længere ud uden at regne med respons.

/Nikolaj
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
15. januar 2004 - 09:22 #21
Som jeg skriver længere oppe i debatten gider jeg ikke bruge tid på dette og heller ikke mudderkastning...
Allerede istarten skrev jeg 2 mails til Jer, hvor jeg oplyser alle mine information om mit firma og medejeren......for at i kan gå ind og stoppe det!!!!!! Men nej nej har man fået en skid hjælp NIX.....Men manden bliver jo ved og ved på trods af, at jeg har sagt at jeg ikke gider forsvarer mig selv.
Men i er meget velkommen til, at udelukke mig..... fjong med mig!!

Og tusind tak for hjælpen til eksperten i er virkelige proffetionelle
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2004 - 10:21 #22
gyrosport - Det berettiger dig jo ikke på nogen måder til at blive ved vel? Så er I jo lige gode om det og jeg kan jo ikke gå ind og "hjælpe" hvis folk ikke har andet tilbage end at fortsætte den dårlige stil.