Avatar billede mard-div Nybegynder
10. januar 2004 - 18:52 Der er 6 kommentarer

Hvor kan jeg downloade hacks til Diablo 2 LOD 1.10??

Ikke fordi jeg er en snyder, men er selv blevet hacket og er pæn gal!
Giv mig venligst et link på en hjemmeside hvor jeg kan downloade.
Avatar billede ird Praktikant
10. januar 2004 - 18:57 #1
Avatar billede mard-div Nybegynder
10. januar 2004 - 19:19 #2
fandt en del, men alle til 1.09e/d...
Avatar billede baxos Nybegynder
11. januar 2004 - 01:19 #3
Ehhm er det ikke ulovligt at stille spm om hackning på eksperten????
Hvis det er til closed så synes jeg du skal lukke spm faktis lige meget om det er closed eller open :S - det er ikke lovligt at hacke folks acc!
Avatar billede mard-div Nybegynder
11. januar 2004 - 08:45 #4
Men det er lovligt at hacke mit, lol?
Nå, men hvordan lukker jeg så spm?
Avatar billede ird Praktikant
11. januar 2004 - 09:16 #5
Troede da ikke han ville hacke på den måde. Troede det var en form for snydekode til spillet

Beklager eksperten slet gerne mit indlæg
Avatar billede cool-fanta Nybegynder
03. januar 2006 - 15:01 #6
ikke for at være ond men ØDELYGGER SPILLET FOR ALLE! og de hacks bost o.s.v er kun fake ting!!