Avatar billede askhoej Praktikant
10. januar 2004 - 17:41 Der er 1 løsning

Partnere til international fodboldside

Hej alle

Jeg har i et stykke tid leget lidt med ideen om at lave en støre international fodboldside og har de sidste par måneder kodet lidt på selve sitet og det tilhørende administrationssystem. Jeg har store forhåbninger om at der vil være et godt besøgsgrundlag for den indgangsvinkel jeg ønsker at tage, som jeg mener, adskiller sig fra de allerede eksisterende store internationale fodboldsider.
Jeg vurderer dog projektet til at være for omfattende til at jeg kan sidde med det alene og søger derfor eventuelle interesserede til projektet. Siden er programmeret i ASP.NET og med en MS SQL database – jeg har selv et godt kendskab til programmering, udførsel af store netprojekter og. Jeg søger folk som enten kan lave design (photoshop + flash), initiativtagere, fodboldtosser, betting-eksperter og andet godt folk – så længe du mener at du vil kunne tilføre projektet noget!

Jeg kan ikke love nogen stor økonomisk gulerod for at deltage i projektet, men har en lang række ideer til hvordan siden på sigt vil kunne lønne sig økonomisk. Men eller vil siden kunne fungere som en god reference i ens CV.

Lyder ovenstående bare lidt spændende og kunne du tænke dig at være med eller høre med, så smid en mail på: askhoej@hotmail.com (email og msn)

/askhoej
Avatar billede askhoej Praktikant
30. marts 2005 - 15:51 #1
lukker