Avatar billede farius Nybegynder
10. januar 2004 - 16:03 Der er 3 kommentarer

Flash 2004 MX

Hej allesammen

Jeg er en nybagt ejer af Flash mx 2004.
Jeg har hørt en masse om programmet, og fået en demo fra "DATATID 11".

Detsvære skriver de ikke i bladet hvordan programmet bruges..
Jeg er ikke ude efter de avanceret funktioner, men blot det mest grundlæggende.

Kender i ikke nogle sites der giver en hurtig gennemgang af programmet og dens funktioner (helst med pics), eller tutorials (gerne på dansk, men hvis dette ikke er muligt så er engelske sits også velkommene)...

Glæder mig til at rode med det...
Avatar billede vistodk Nybegynder
10. januar 2004 - 17:14 #1
brug den help og tutorials.. de er FANTASTISKE.. tro mig.. med film og det hele
Avatar billede farius Nybegynder
11. januar 2004 - 14:49 #2
hvor finder jeg dem henne... den hjælp man får med FLASH er ikke særlig god, og indholder ikke film (ihertfald ikke hvad jeg kan se)
Avatar billede farius Nybegynder
11. januar 2004 - 14:58 #3
Kan du ikke give mig en adresse el.