Avatar billede 2mmy Nybegynder
10. januar 2004 - 00:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

skriv selv program

Jeg sidder og leder et program, som kan når jeg trykker på en knap skrive det ord jeg vil have den til...som en lille boks ude i siden af skærmen ja jeg kan have navn, adresse osv stående så jeg ikke skal skrive det hver gang, skal bruge det fordi jeg MEGET ofte skal skrive nøjagtig de samme ting :)

Har prøvet et der hedder TypeItIn, men det virker ikke sammen med det program jeg bruger men ikke mere om det, nogle der kender et sådant program?
Avatar billede winsun Nybegynder
10. januar 2004 - 00:54 #1
Hvad med VBscript, der kan du hvis nok lave nogle specielle taster ...
...
Avatar billede grinderslev Praktikant
10. januar 2004 - 02:13 #2
Avatar billede 2mmy Nybegynder
10. januar 2004 - 10:37 #3
hmm det mjmsoft var da bare et "xtra tastatur", jeg mangler et der kan skrive hele med en knap..
Avatar billede grinderslev Praktikant
10. januar 2004 - 13:45 #4
Det du skal kikke efter på siden, er http://www.mjmsoft.com/keytext.htm
Det er en makro-editor, som kan gemme dine indtast.
Dette er også et godt alternativ: http://www.iolo.com/mm/