Avatar billede brodexcius Nybegynder
21. januar 2001 - 12:42 Der er 12 kommentarer

PHOTOSHOP 5.5 FEJL!

jeg har et problem...
i min Filter menu er der kun: blur, noise, pixelate, sharpen, stylize & other...

hvor fanden er min render og alt det der? det er bare lige sket... det er helt væk og det er MEEEGET VIGTIGT
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. januar 2001 - 12:52 #1
Du bliver nødt til at genistallere programmet !

hvorledes de er forsvundet ????
- enten har du selv eller en anden slettet mapperne fra adobe photoshop installations mappen - ellers ved jeg sgu ikke rigtigt - har ikke hørt om viruser som lige sletter de mapper i Photoshop !
Avatar billede brodexcius Nybegynder
21. januar 2001 - 12:56 #2
arj det er bare fucking løgen! jeg har ikke CDen mere...
Avatar billede redbastard Nybegynder
21. januar 2001 - 13:07 #3
jeg forstår ikke at dette skulle være muligt
hvis du har slettet filer i phtoshop installations
burde de stadig være der uden at virke
prøv at tjekke nogle indstillinger
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. januar 2001 - 13:08 #4

:(  det er fandme surt !

For mappen med plug ins og filters fylder knap femten MB - og den sender jeg ikke lige fra mit 56K modem !
Avatar billede ezzuk Nybegynder
21. januar 2001 - 15:43 #5
har du ikke cd\'en mere? ......
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
21. januar 2001 - 18:09 #6
Har du chekket at du henter dine plug-ins fra det rigtige bibliotek:
Arkiv / Indstillinger / Ekstramoduller & arbejdsdiske. Det rigtige bibliotek er \"plug-ins\" med bindestreg !!!
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. januar 2001 - 18:21 #7
>>fotograf
Jeg vil mene at biblioteket er ok - da \'blur, noise, pixelate, sharpen, stylize & other\' er til rådighed !
Men er tilfældet at Plug ins som EyeCandy / Xenofex / Photoframe etc mangler er det vel højst sandsynligt at problemet ville kunne løses med din model !
:)
Avatar billede fotografik Nybegynder
21. januar 2001 - 19:14 #8
Jeg har oplevet det samme problem en gang - møgireterene.
Tjek lige om dine plugins ligger i det samme bibliotek plugins/plug-ins - hvis det fungerer som som det plejer. Så prøv at flytte dem til et andet bibliotek og gå så i indstillinger og sæt det nye bibliotek ind som anden prioritet til plugins. Det hjalp hos mig
Avatar billede brodexcius Nybegynder
21. januar 2001 - 22:03 #9
fotografik>> kan du ikke skrive hvad jeg skal skrive og hvor? altså engelsk? kender ik programmet så godt :)
Avatar billede rune_mariboe Nybegynder
23. januar 2001 - 19:45 #10
Hmm... Jeg ka\' sende dig det via ICQ, hvis du er på randen til gråd? ;)
Avatar billede stefware Nybegynder
05. juni 2001 - 01:57 #11
Ligger billedet i CMYK eller RGB? Nogle filtre er låst i 5.5 når man arbejder i CMYK/LAB/indexed colors.

Stef
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 02:00 #12
Øhhhhhhm hvorfor har du ikke cd´en mere?? Du køber da vel ikke et dyrt program for derefter at give det væk??

-Jonas