Avatar billede ahlqvist Praktikant
09. januar 2004 - 11:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Cheating Death til Counter-Strike

Hej
Jeg har oplevet at man bliver smidt af Counter-Strike servere med beskeden om at serveren kræver Cheating Death. Hvor finder jeg dette og hvor skal det ligge for at virke?
Avatar billede exellenze Nybegynder
09. januar 2004 - 11:34 #1
http://www.unitedadmins.com/cdeath-dl.php
Efter hvad jeg kan huske så skal den bare installeres, hvorefter den kører i baggrunden. Placeringen betyder vist ikke noget, men hvis det gør vil du blive gjort opmærksom på det når du installerer det.
Avatar billede meken Nybegynder
09. januar 2004 - 11:36 #2
http://se1.kr.unitedadmins.com/cdeath.php
Og du skal bare installere det og køre det før du starter HL/CS.
Avatar billede meken Nybegynder
09. januar 2004 - 11:37 #3
hehe, for langsom ;)
Avatar billede meken Nybegynder
09. januar 2004 - 11:37 #4
mig altså :)
Avatar billede ahlqvist Praktikant
09. januar 2004 - 12:00 #5
exellenze

da du ik har svaret men kommenteret giver jeg pointene til seek!
Avatar billede meken Nybegynder
09. januar 2004 - 12:06 #6
det skulle du ikke have gjort. Du skulle have sagt at han skulle lave et svar, så han kunne då points. Bare så du ved det til en anden gang.
Fair skal fair :)
Avatar billede meken Nybegynder
09. januar 2004 - 12:06 #7
då = få
Avatar billede meken Nybegynder
27. januar 2004 - 15:16 #8
Men selvfølgelig tak for points :)