DVDzone.dk røvrender deres kunder ( spmtegn )
DVDzone.dk røvrender deres kunder (?)Jeg har tegnet et ét månedes abonnemet hos www.dvdzone.dk, hvor man tilgengæld for de 200 kroner, får tilsendt nye film, så snart man har retuneret dem man lånte sidst.
Kort tid efter jeg har bestilt mit abonnement, og indbetalt de 200 kroner, bestemmer de sig så for at holde en uges ferielukket (Postdanmark har åbent i hele perioden, så de stiller ingen forhindringer).
Da jeg så spørger, om de så ikke ligger en uge til i den anden ende, får jeg et klart "nej" - fra deres meget uhjælpsomme supportere.
Synes I at det i denne situation er i orden, eller sammenling med andre køb, at sælgeren pludselig skærer 25% af den aftalte ydelse?
I kan nok regne ud, at jeg ikke har tænkt mig at forny abonnementet - tør jo ikke pludselig have betalt 200 kroner, og så finde ud af, at de holder en 4 ugers sommerferie :$
Nogen af jer andre der benytter dem, og måske studsede over det eller andet? Hvis man har købt for længere tid, overstiger ens køb de 500 som er forbrugerombudsmandens bagatelgrænse - kunne være sjovt, hvis nogen fik dem til, at tjekke den :)
(til eventuelt tvivlende, er dette mere en debat der forsøges startet, end ét "korrekt" svar der søges... alle spm. tildeles derfor point efter vurdering)