Avatar billede sita Nybegynder
21. januar 2001 - 01:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

genvej

hvad er det nu genvejen til at lukke en åben version af eksplorer ned uden at alle åbne explorervinduer ryger?

Hvor kan jeg kopiere mine \"foretrukne\" over på en diskette fra?

Hmmm, det gik hen og blev en del eksplorer dette her...
Avatar billede apollo69 Nybegynder
21. januar 2001 - 01:10 #1
\"x\" i h. øverste hjørne.*G*
Avatar billede pstric Nybegynder
21. januar 2001 - 01:23 #2
alt+F4

søg efter mappen Favorites eller Foretrukne.
Avatar billede tomle Nybegynder
21. januar 2001 - 12:36 #3
Du går ind i C:\\Windows\\Foretrukne eller lignende. Her markerer du dine foretrukne og højreklikker og vælger Send til > 3½-diskette (A). Husk at sætte disketten i først!
Avatar billede sita Nybegynder
21. januar 2001 - 16:50 #4
Fino psytric selvom du slap lidt nemt om ved det med at gemme favorites! Mit spørgsmål var selvfølgelig om der er en anden og simplere mulighed end den.

Hejsa og tak
Avatar billede vozz Nybegynder
21. januar 2001 - 17:32 #5
Hvis du bruger IE, går du ind i menuen FILER og vælger punktet IMPORTER OG EXPORTER, Der kommer så en guide frem hvor du kan gemme FORETRUKNE, COOKIES ogsåvidere.

Mvh. Vozz
Avatar billede sita Nybegynder
21. januar 2001 - 18:24 #6
Ok vozz - det var det jeg ledte efter så du skuille nok have haft haldelen af pointsene...
Avatar billede pstric Nybegynder
21. januar 2001 - 18:57 #7
Avatar billede sita Nybegynder
21. januar 2001 - 20:56 #8
en rigtig gentleman. Staerkt pstric!
Avatar billede pstric Nybegynder
21. januar 2001 - 20:58 #9
<rødme>
Tak for de fine ord. De var 7 point værd!
</rødme>