Avatar billede dmoestrup Nybegynder
08. januar 2004 - 10:55 Der er 10 kommentarer

Microsoft bluetooth mus driver

Hej
Jeg mangler denne fil q323183_wxp_sp2_x86_dan

I forbindelse med installationen af en Microsoft BlueTooth Mus, så beder den om den fil, jeg kan ikke finde den nogen steder og jeg køre med WinXp DK !!. Håber meget på at der nogen der ligger inde med den fil, som vil være så venlige at maile den til mig på dmo@balk.dk. På forhånd tak. Jeg har prøvet at kigge i nogen af de ander indlæg, og tjekket de link de giver, men de dur desværre ikke mere.

mvh
Danny
Avatar billede robotten Praktikant
08. januar 2004 - 13:12 #1
En søgning på google, giver et link til denne fil:
http://home.planet.nl/~meer0038/Info/BLUTOOTH.INF
Avatar billede dmoestrup Nybegynder
08. januar 2004 - 13:47 #2
Hej

Ja, den har jeg set,men dutter ikke !!, desværre.
mvh
Danny
Avatar billede robotten Praktikant
09. januar 2004 - 08:37 #3
Ok
Avatar billede ilithanos Nybegynder
09. januar 2004 - 20:45 #4
jeg havde selv samme problem, fandt filen her:

http://www.kandu.dk/dk/news/291451/groupid/30701

håber det var til hjælp
Avatar billede leifss Nybegynder
17. januar 2004 - 14:22 #5
Leder også efter filen som hedder q323183_wxp_sp2_x86_dan.exe
men de links der tidliger er opgivet virker ikke mere, så hvis
nogle skulle ligge inde med den må i gerne sende den til mig på

leifss@post7.tele.dk
Avatar billede sbjerre Nybegynder
23. januar 2004 - 08:43 #6
Du skal blot ringe til microsoft danmark, så sender de en CD til dig med den nødvendige driver til Windows XP DK.

Det gjorde jeg og det virker fint.
Avatar billede ilithanos Nybegynder
23. januar 2004 - 14:56 #7
Kan godt lige prøve at kigge mine filer igennem på den pc hvor jeg selv bruger musen her lidt senere og så ligge den op hvis jeg finder den.
Avatar billede sbjerre Nybegynder
02. januar 2010 - 15:06 #8
lukker
Avatar billede robotten Praktikant
02. januar 2010 - 16:04 #9
Fint. Lige husk at acceptere et svar :)
Avatar billede robotten Praktikant
02. januar 2010 - 16:06 #10
6 år siden? ja, var meget aktiv her den gang.