Avatar billede Shasim Novice
08. januar 2004 - 10:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wow presets

Jeg har et problem med at få de presets der følger med the WOW book til at virke i Photoshop. Jeg har gjort som bogen siger og lagt hele presets-mappen fra cd'en ind i Forudindstillinger-mappen i photoshop, men det virker ikke - photoshop finder dem ikke når jeg starter programmet igen. Så har jeg prøvet at tage de enkelte filer i undermapperne og lægge i de rigtige photoshopmapper ligesom man skulle gøre med plugins i gamle dage, men det virker heller ikke.

Er der nogen som ved hvad der skal til?

:) Shanne
Avatar billede praerien Nybegynder
02. februar 2004 - 04:02 #1
Jeg ved ikke hvilket styresystem du kører med, men hvis du kører Mac OS classic er det forholdvis simpelt at finde Photoshop preferencefilen i Systemmappen, - Slut photoshop - find preferencefilen og træk den ud af systemmappen og start photoshop op på ny, - hvis det er Photoshop CS du bruger, så ved jeg ikke hvad du skal gøre, heller ikke hvis du køre med MAC OS 10.x

Photoshop laver en ny preferencefil når du starter op, hvis du fortryder kan du bare smide den nye ud og putte den gamle på plads igen.
Avatar billede Shasim Novice
03. februar 2004 - 08:29 #2
Hej
Det er nu afprøvet (på en pc). Jeg har prøvet både at slette den samlede psp-fil, samt alle de enkelte, men ingenting virker!

:| Shanne
Avatar billede Shasim Novice
27. maj 2004 - 12:58 #3
Nå, bedre sent end aldrig. Man skal i "Styring af forudindstillinger" og her vælge indlæs.