Avatar billede the_shape Nybegynder
08. januar 2004 - 00:00 Der er 11 kommentarer

Musik fra Zulu Bingo

Jeg søger en der bare har det lille stykke fra Zulu bingo der lyder ca. sådan:

Du nu nu nu, nu nu nu.. Så er der bingo.. Du nu nu nu..

Sådan ca. lyder det.

Øhh. I kan bare smide URL her eller give MSN mail.
Avatar billede jnissen Nybegynder
08. januar 2004 - 00:08 #1
http://zulu.dk/?type_id=1199 er der noget som hedder 'Streaming video'. Der kan du se videoklip. Det er godt nok ikke musik, men det kan være du man finde et klip med det du søger i.
Avatar billede snowball Novice
08. januar 2004 - 00:09 #2
Det er vel MC Hammer - You can't touch this !?

Snowball
Avatar billede snowball Novice
08. januar 2004 - 00:09 #3
You can't touch this = Så' der bingo ! ;)

Passer i hvert fald meget godt når man synger det.

Snowball
Avatar billede zeus6 Nybegynder
08. januar 2004 - 00:11 #4
hmm siger den ikke..... b b b b b b b bingo.  så siger Jan.. Der er BINGO.. har vi ( anne ) i gemmen :)
Avatar billede snowball Novice
08. januar 2004 - 00:12 #5
zeus6: Det er jo bare noget de selv har mixet ind over. Er ret sikker på selve musikken bagved er MC Hammer - You can't touch this.

Snowball
Avatar billede zeus6 Nybegynder
08. januar 2004 - 00:14 #6
Men han vil jo have det den siger i Zulu bingo.. ikke den orginale.
( Jeg søger en der bare har det lille stykke fra Zulu bingo der lyder ca. sådan:

Du nu nu nu, nu nu nu.. Så er der bingo.. Du nu nu nu..  )
Avatar billede zeus6 Nybegynder
08. januar 2004 - 00:15 #7
og den siger da... b b b b b b b BINGOOO ) så råber jan...Så der BINGOO
Avatar billede snowball Novice
08. januar 2004 - 00:29 #8
Oh, sorry ;o)

Snowball
Avatar billede zeus6 Nybegynder
08. januar 2004 - 01:51 #9
np du... :)
Avatar billede the_shape Nybegynder
08. januar 2004 - 07:59 #10
Ja... Skal jo bruge det stykke, hvor han siger så er der bingo, til sådan en VB script jeg har lavet, altså et bingo system.. HEHE..
Og de er ikke i de klip der :/
Avatar billede sjh Nybegynder
09. marts 2005 - 16:37 #11
the_shape > ha ha.. du havde måske samme tanke som os :D
Jeg lavede et program som kunne tjekke 10.000 plader på no time :D

Men vi kunne desværre ikke komme igennem da vi bor på Lolland.. sådan noget telefon skøj.. :D