Avatar billede mtrolle Nybegynder
07. januar 2004 - 22:13 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

www.phphelp.dk

hej!

nu har jeg lavet et rigtig php-nørd site og ville gerne have noget ris/ros

www.phphelp.dk

//mtrolle
Avatar billede proff Nybegynder
07. januar 2004 - 22:16 #1
Tjaa.. Måske skulle du stadig Toturials rigtigt..

Måske.. Tutorials..
Avatar billede fangel Nybegynder
07. januar 2004 - 22:19 #2
Hmm - hvorfor ikke melde dig som officiel oversætter hos php.net, få CVS adgang og begynd at lave dansk dokumentation ?

væsenligt mere brugbart - da der i forvejen findes en overflod af PHP-communities (dog ikke så mange med gang i)

---

Umidbart er det lidt sjovt at der står "Day: Onsdag" - hvorfor blande 2 sprog?

Morten
Avatar billede proff Nybegynder
07. januar 2004 - 22:21 #3
stadig "Stave" .. Dooh.. Pinligt ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2004 - 22:25 #4
(1) Siden er meget minimalistisk, og måske en lille smule kedelig efter min mening - hvorfor ved jeg ikke helt, men tror det bl.a. skyldes baggrundsfarven.

(2) Du skal arbejdet lidt mere på "logoet" det virker lidt hakket

(3) Synes det virker forvirrende at php help dk står med fed hver gang, og tror det vil være pænere med . eller _ imellem

(4) Første boks i menuen læser jeg som "Lær php funktioner" - men det er to ting, man kunne måske adskille det lidt.

(5) Under php er trin2 først - lidt ulogisk.

(6) Under tutorial mangler jeg en overskrift når man klikker på det.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. januar 2004 - 22:26 #5
Synes url oppe i toppen er lidt unødvendigt, det tror jeg godt dine brugere ved - de er da kommet ind på siden.
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 22:53 #6
du er lige smidt ind under foretrukne

Først set på den på min stationære - ok og enig i det med topbanner og at det er kornet at se på.

Men på en 14" laptop med 1074*768 bliver skriften meget lille - nærmest ulæselig
Avatar billede bernie Nybegynder
07. januar 2004 - 22:57 #7
mange tak for siden (nu vil jeg begynde på at prøve lære php igen) mange tak :D
Avatar billede minus Nybegynder
08. januar 2004 - 12:45 #8
synes at "user" meuen skal øvers, da man kan få adgang til alle funktioner på din side.
Synes også at teksten skal sort ved alle menuer, også skal der være noget som viser at man har musen over et specielt link, da teksten er lille og let kan trykke forkert.

Men ellers en pæn side og overskuelig.
Avatar billede ilithanos Nybegynder
11. januar 2004 - 00:16 #9
okay site, men nu er det meste af det jeg ville sige jo blevet sagt, men bare lige et par ting om selve indholdet.

det ville være en idé at gå lidt mere i dybden i de tutorials du har lavet, og sys dine lær php trin 1 + trin 2 er lidt for overfladiske på samme måde som dine tutorials, ellers godt arbejde, men tror lige der skal lidt mere kød på før det bliver meget brugbart.

Og så lige til sidst, du ligger i foretrukne, bare lige hvis det nu skulle blive noget man kunne få brug for ;)
Avatar billede silaswh Nybegynder
11. januar 2004 - 20:06 #10
den er meget god. men mangler lidt indhold
Avatar billede mtrolle Nybegynder
25. januar 2004 - 02:45 #11
Jeg kigger på jeres indlæg - tak for dem!