Avatar billede jwc Nybegynder
20. januar 2001 - 21:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FSO i WIN2000

Jeg kan ikke oprette et nyt FSO (FileSystemObject.) efter at jeg har installeret VB på min Win2000 maskine ??  Når jeg prøver at loade FSO object fra Scripting type library (Læs Sccrun.DLL) Får jeg følgende fejl \"sccrun.dll could be loaded “.
Jeg kan se at scrrun.dll I WINNT\\system32\\ ikke er den samme som ellers var leveret med VB studio. Jeg har prøvet at loade den orginale fil fra CD\'en, men får samme resultat. Jeg kan dog impotere tidliger projekter, hvor jeg har brugt FSO og her virker objektet, jeg kan endda programmere videre i projektet og bruge objektet, taster jeg F2 kan jeg se at FSO er registreret ? Lukker jeg det pågældende projekt og åbner et nyt , forsvinder registreringen af FSO og jeg kan ikke loade dll filen ??? Er det er specefikt WIN2000 problem eller har jeg gelmt noget ?

VH
Jwc
Avatar billede jwc Nybegynder
21. januar 2001 - 12:34 #1
Hej Igen
Ja undskyld forstyrrelsen men jeg har rettet problemet. Jeg ved ikke hvad der var galt men da jeg afinstallerede/Installerede VB kunne jeg godt registrere FSO. Så jeg tillader mig at lukke spørgsmålet.
Avatar billede jwc Nybegynder
22. januar 2001 - 16:36 #2
Lukket