Avatar billede bomf Nybegynder
07. januar 2004 - 14:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke ny genvej når internet explorer er åben

Jeg køre Citrix metaframe på windows 2000 server. med IE6.0 SP 1.
Mit problem er at når en bruger har åbnet ie. og vil åbne f.eks. en genvej http://www.diaform.dk/menu/diaform.asp?bla. bla. bla så sker der intet, men hvis han likke ie så åbner genvejen godt nok.
Jeg har fjernet flueben i genbrug vindue til start af genveje
Avatar billede magictouch Nybegynder
07. januar 2004 - 21:20 #1
Er det kun en bruger?
Avatar billede bomf Nybegynder
08. januar 2004 - 06:24 #2
Nej alle
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. januar 2004 - 08:00 #3
Det der kan være skyld idet, kan muligvis være det: Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Siden det er fundet på er her:http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679
Avatar billede bomf Nybegynder
08. januar 2004 - 10:59 #4
Det hjalp ikke, jeg har også installeret ie igen uden hjælp, men hvis jeg går ned på serveren så kan jeg godt, det er kun klienter der kobler op via trem serv.
Avatar billede bomf Nybegynder
13. januar 2004 - 18:25 #5
magictouch send et svar så får du point, svaret var i vedlagte url, jeg skulle bare installere det med change user /install og så skrive change user /execute før jeg trykkede ok efter installationen af IE
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. januar 2004 - 18:32 #6
Godt du fik det til at virke, og tak;)