Avatar billede plumo Nybegynder
07. januar 2004 - 13:21 Der er 6 kommentarer

tyveri for 150 millioner

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=137181

Nogle som ved hvem de mistænkte er da historien ikke melder noget om det?
Avatar billede kenp Novice
07. januar 2004 - 13:23 #1
alle disse artikler beskiver hvem det var ;)
http://ekstrabladet.dk/soeg/soeg.asp?sog=tyveri+bibliotek
Avatar billede skab Nybegynder
07. januar 2004 - 13:24 #2
der står længere nede i teksten at det er en enke efter en tidligere ansat..
Avatar billede plumo Nybegynder
07. januar 2004 - 13:31 #3
Det er fordi at der går rygter om at vores gymnastik lærer var en af dem - er sygemeldt nu da han siger han har betændelse i benet. Ved godt at rygter nu er rygter men jeg er alligevelet nysgerrig.

Manden hedder thomas, kan i fortælle om han var en af dem?
Avatar billede kenp Novice
07. januar 2004 - 13:53 #4
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=231460

der er en matematik lærer indblandet, du kan se sammen sætning her! men ingen navne"
Avatar billede skab Nybegynder
07. januar 2004 - 14:11 #5
Sønnen til Danmarkshistoriens største bogtyv sidder sammen med sin kone og mor bag lås og slå.

Familien har udadtil levet spartansk, og endnu ved ingen, om det blot har været et dække over, at de i det skjulte har skovlet millioner ind på salg stjålne kulturværdier.

Blandt mandens lærerkolleger på en folkeskole i Nordsjælland tror de således, han er sygemeldt og rejst til Tyskland med sit dårlige ben.
Avatar billede plumo Nybegynder
08. januar 2004 - 09:34 #6
ok - det er så min lærer. men jeg må vidst hellere gå stille med dørene da eleverne ikke har fået noget at vide endnu