Avatar billede jklausen Juniormester
07. januar 2004 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere via terminalserver

Jeg har lagt outlook på en win2003 server (ikke med exchange) for at kunne nå den alle steder fra.
Nu har jeg købt mig en ipaq1940. Hvordan får jeg lige den synkroniseret uden at benytte kabel eller bluetooth?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. januar 2004 - 12:43 #1
øøhh... du kan ikke synkronisere den, uden den er forbundet til en PC med Activesync installeret. Og for at forbinde den, skal du jo benytte kabel, bluetooth eller IR...

Skal det ske fra en TS klient, kræves det at USB portene føres igennem til klienten... men det mener jeg faktisk heller ikke er muligt.
Avatar billede jklausen Juniormester
07. januar 2004 - 13:18 #2
Nej, jeg tror heller ikke det kan lade sig gøre. Jeg tror selv jeg har fundet en fornuftig løsning:
(det skal lige siges at serveren er ualmindelig besværlig at komme til - derfor dette problem)
Jeg vil (når jeg er hjemme) trække pst-filen direkte fra serveren til min bærbare, via wireless.
Så kan jeg opdatere fra den bærbare.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. januar 2004 - 15:01 #3
Det er naturligvis en mulighed.
Avatar billede jklausen Juniormester
07. januar 2004 - 15:38 #4
Jeg lukker!
Avatar billede jklausen Juniormester
07. januar 2004 - 15:39 #5
Jeg mener Citrix kan føre usb igennem men ikke windows terminalserver.
Avatar billede hemsoe Nybegynder
26. januar 2004 - 16:22 #6
Du kan også vælge at installere den nye mobil server fra MS.