Avatar billede fist3r Nybegynder
07. januar 2004 - 12:01 Der er 15 kommentarer

Batteri spørgsmål

Hej.

Da jeg tændte min laptop her til morgen, opdagede jeg at jeg altså ikke kunne tænde den, uden den medfølgende AC ~ 220 Volt strømforsygning.

Der står ved min Winbar: 0%[AC].

Jeg har også prøvet at tage stikket ud, mens den var tændt, der slukkede den bare lige med det samme.

Facts: I kan se bærbarens facts på: http://www.mr-fister.dk/computer.php

Hej.

Da jeg tændte min laptop her til morgen, opdagede jeg at jeg altså ikke kunne tænde den, uden den medfølgende AC ~ 220 Volt strømforsygning.

Der står ved min Winbar: 0%[AC].

Jeg har også prøvet at tage stikket ud, mens den var tændt, der slukkede den bare lige med det samme.

Facts: I kan se bærbarens facts på: http://www.mr-fister.dk/computer.php
Avatar billede ird Praktikant
07. januar 2004 - 12:03 #1
hvor gammel er den?
Avatar billede fist3r Nybegynder
07. januar 2004 - 12:05 #2
ird: Den er nok cirka 2-3 måneder gammel, måske mere.
Avatar billede ird Praktikant
07. januar 2004 - 12:11 #3
Der kan jo være en defekt på batteriet! Havde samme problem på en ældre bærbar.
Avatar billede fist3r Nybegynder
07. januar 2004 - 12:11 #4
Nu (Efter 33 min) står den på 1%. Kan det være fordi at jeg bevæger mig et par gange, og der er en løs forbindelse i batteriet/strøm.

Mens jeg skrev hævede den til 3%
Avatar billede fist3r Nybegynder
07. januar 2004 - 12:11 #5
ird: Ja, på ældre bærbare, ville ikke sige denne er gammel.
Avatar billede ird Praktikant
07. januar 2004 - 12:13 #6
Nej, det er er da lækker lille sag :) Men derfor kan der jo godt være en defekt på batteriet. Det kommer både på nye og gamle!
Avatar billede fist3r Nybegynder
07. januar 2004 - 12:16 #7
ird: Ja, det kan det sagtens. Den er nu på 6%, plejer aldrig at være så langsom.

Tror jeg ville prøve og få et nyt batteri.

Update: 7%
Avatar billede ird Praktikant
07. januar 2004 - 12:17 #8
Burde ikke være så langsom. Har leget med bærbare siden de faktisk kom på gaden :) Aflader den hurtigt hvis du koblet opladeren fra?
Avatar billede fist3r Nybegynder
07. januar 2004 - 12:20 #9
ird: Den er nu på 12%, jeg venter lige til den er på 30%, bare for at være sikker.
Avatar billede fist3r Nybegynder
07. januar 2004 - 12:30 #10
ird: nu er den på 19% prøvede fra 20% med at pille strømforsygningen af.

Btw. Strømforsygnigen er brændende varm.
Avatar billede fist3r Nybegynder
07. januar 2004 - 13:09 #11
Har ikke rigtig haft problemer, lader den nu helt op, og ser hvad der sker.

Jeg vender tilbage, hvis der sker noget.
Avatar billede ird Praktikant
15. januar 2004 - 16:58 #12
bliver rart med feedback en dag!
Avatar billede fist3r Nybegynder
15. januar 2004 - 17:09 #13
Hvad mener du?

Den har ikke brokket sig mere, jeg skrev at hvis der sker noget mere, så skrev jeg.
Avatar billede ird Praktikant
15. januar 2004 - 22:24 #14
ja men så lukker du nok en anden gang...hygge :))
Avatar billede ird Praktikant
12. februar 2004 - 14:28 #15
Fik du så meget styr på det du kunne lukke her eller give feedback om problemet? :))