Avatar billede secone Nybegynder
07. januar 2004 - 11:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

United DVH5083

Den er købt i Bilka men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan gøre den kodefri.
Nogen idér?
Jeg har prøvet www.kodefree.dk og www.regionfree.com osv men kan ikke finde den.
Avatar billede norbert Nybegynder
07. januar 2004 - 11:31 #1
Jeg kan se du har prøvet at kigge på kodefree og regionfree. Har du forsøgt nogle af forslagene fra f.eks. de andre modeller? Det er ret tit at de virker.
Prøv evt denne:
The way to change region code:

1. Press the power on, without disc in tray and press the set in TV/AV mode;

2. Press “SETUP”.

3. Press "2602" and then the "STOP" key on the remote.

4. Press arrow key down to the line "SETTING" and then press “ENTER”,

5. Now you can see two line "REGION" and "VERSION".

6. In “REGION” you can now change to “0” for codefree, “1” for areacode1 and so on.

I didn't check it but it should works.

Du kan prøve flere forslag her. Det kunne være at et af dem virkede.
http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks.php?dvdplayer=united&Search=Search

Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
26. marts 2004 - 22:43 #2
Fandt du ud af noget, så vi kan få lukket her?
Norbert :-)