Avatar billede hitmaxx Nybegynder
07. januar 2004 - 11:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indsæt flere billeder samtidigt i Powerpoint

Kan det lade sig gøre at indsætte flere billeder på en gang i en powerpoint præsentation, så der bliver generet en side til hvert billede, eller kan man virkelig kun gøre det manuelt??

Jeg har en række billeder jeg gerne vil putte ind i en powerpoint præsentation og jeg regnede med at jeg bare kunne vælge en stak billeder, og så blev slideshowet lavet. Men jeg kan ikke finde en sådan funktion...
Avatar billede jps6kb Novice
07. januar 2004 - 11:11 #1
Jeg er bange for at det hedder manuelt arbejde... eller du skal tage til Odense Zoo og købe en abe til det ?? ;)
Avatar billede powerade Nybegynder
07. januar 2004 - 11:21 #2
Det kan du godt..
Under "Insert" -> "Picture" -> "New Photo Album"
;o)
Avatar billede hitmaxx Nybegynder
07. januar 2004 - 12:01 #3
Nu er det Powerpoint fra Office 2000 SR1 DK, jeg bruger, og der kan jeg ikke finde den mulighed. Er det et tilføjelsesprogram?

Under indsæt->billede kan jeg vælge disse muligheder:
Multimedieklip...
Fra fil...
Autofigurer
Organisationsdiagram
Wordart...
Fra scanner eller kamera...
Microsoft Word-tabel...
Avatar billede powerade Nybegynder
07. januar 2004 - 12:19 #4
Hmm.. Jeg har gjort det under office XP... Men mon ikke du også burde ha muligheden?
Det er ikke fordi du ikke har foldet menuen helt ud? Hvis der er to pile i bunden af rullemenuen som peger nedad, skal du bare køre musen henover så folder menuen sig helt ud. Den er skjult fra start under XP ihvertfald.
Avatar billede hitmaxx Nybegynder
07. januar 2004 - 12:32 #5
Jeg vil lige prøve office XP så, inden du får points :-)

Kan virkelig ikke se det i Office 2000...
Avatar billede hitmaxx Nybegynder
07. januar 2004 - 13:56 #6
Det virkede i Office XP...
Avatar billede powerade Nybegynder
07. januar 2004 - 14:02 #7
Tænkte jeg nok... Tak for point.. ;o)