Avatar billede camilla2000 Nybegynder
06. januar 2004 - 15:10 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Overskrivning af inetcomm.dll

Jeg har Win Xp Pro, Oe 6.0 og skal have overskrevet min inetcomm.dll fra en version 1148 til en 1106.
Har et par gange overskrevet i Win\system32 og tilsyneladende accepteres det, men selv efter genstart, viser OE at version 1148 er inde. Hvad gør jeg nu?
Avatar billede TheJoker Juniormester
06. januar 2004 - 15:14 #1
Har du prøvet at slette den og sat den nye ind? Ved godt man ikke sletter dll filer men du kan jo lave en restore hvis det er!
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. januar 2004 - 15:21 #2
Se om den ikke også skulle ligge her:

C:\WINDOWS\system32\dllcache
Avatar billede camilla2000 Nybegynder
06. januar 2004 - 15:51 #3
Det er netop det mærkelige: jeg har ikke noget dllcache bibl. i Windows\system32.
Har kørt efter en engelsk vejledning, som også opfordrer til først at lægge filen der og bagefter i Windows\system32, hvis det ikke virker at overskrive direkte i Win\system32.Og jeg ikke systemfiler skjult i øjeblikket.
Avatar billede TheJoker Juniormester
09. januar 2004 - 09:11 #4
Er det fordi du ikke kan se den fil i system??

Prøv at gå op i tools/værktøjer - options - view - også scrolle ned også er der en der siger: skjul beskyttede operativsystem filer eller noget i den stil!! Prøv at fjern flueben der og se om du kan se den nu!
Avatar billede camilla2000 Nybegynder
13. januar 2004 - 16:13 #5
Nu virker det; tak for hjælpen!