Avatar billede waya Nybegynder
20. januar 2001 - 14:44 Der er 2 kommentarer

Kort-projekt - ressourcer søges

Er der nogen, der har kendskab til ASP og/eller Flash eller er du super til design, og vil være med til at lancere/færdigudvikle epostkort site. Sitet skal opbygges således, at andre sites gratis og let kan implementere epostkort på sine sider - der skabes indtægter på banner/sponsorpladser samt andre tiltag.

Der vil være aflønning i form af andel af indtægter.

Interesseret? Smd dit opslag her med lidt info om dig selv, samt en emailadresse.

Tidshorisont for projektarbejdet: snarest færdigt, der skal kunne arbejdes på projektet med det samme. Selve sitet er udviklet men kræver grafisk tilpasning.
Avatar billede zed_one Praktikant
20. januar 2001 - 14:47 #1
hmm..jeg kan da en smule shockwave
Avatar billede zed_one Praktikant
20. januar 2001 - 15:29 #2
hvis du kan bruge lidt shockwave så skal du ik være bange for at maile zediii@hotmail.com
er en mediegrafiker under udd og er 19 år. Mail mig omkring det så kan vi finde ud af om det er noget for mig eller omvendt for dig