Avatar billede oletp Nybegynder
20. januar 2001 - 12:12 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til Brænder

Jeg kan ikke brænde 80 min. CD,er ?
Med 74 min.har jeg ingen problemer.
Er det ikke muligt at bruge de sidste
6 min. ?
Mit Drev er:
ACER 4x4x32 R-RW og softvare er
Easy Creator 3.2
Jeg har opdateret med ny Firmvare fra Acer,s
download side.
Hjælp !
Avatar billede liquid Nybegynder
20. januar 2001 - 12:14 #1
du skal bare lade være med at bruge guiden, hvis du bruger den...
Avatar billede liquid Nybegynder
20. januar 2001 - 12:14 #2
sådan fik jeg min til at brænde 80 min..
Avatar billede oletp Nybegynder
20. januar 2001 - 12:17 #3
Hej liquid
Nybegynder som jeg betragter mig selv, spørger jeg dig - hvilken guide?
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2001 - 12:20 #4
oletp: Prøv at opgradere din version af easy cd creator...prøv at søge inde på www.download.com
Avatar billede liquid Nybegynder
20. januar 2001 - 12:25 #5
når du går ind i programmet så hopper der en kasse op, hvor du bare trykker Næste> ....den hjælper der igennem det hele, quit den og gør det uden den...ved ikke om det kan få den til at brænde 80, men som sagt det gjorde jeg.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2001 - 12:26 #6
liquid--> det burde jo stadig virke selvom man bruger guiden, men hvis det har virket for dig, så er det jo godt nok
Avatar billede liquid Nybegynder
20. januar 2001 - 12:29 #7
nogle gange når de programmere tager de ikke højde for nogle ting...det kaldes en fejl *S*
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2001 - 12:35 #8
derfor skrev jeg burde...alle kan jo ikke være lige så gode som os...
Avatar billede redbastard Nybegynder
20. januar 2001 - 12:35 #9
du kan prøve at bruge andre programmer
feks.CloneCD eller WinOnCD
eller du kan hente en opdatering fra
www.adaptec.com

Avatar billede liquid Nybegynder
20. januar 2001 - 12:36 #10
riversen okay ;)
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2001 - 12:38 #11
jeg har også lige haft problemer med en brænder...virkede ikke med easy cd creator men kører perfekt med nero...
Avatar billede liquid Nybegynder
20. januar 2001 - 12:41 #12
nero STYRER!! jeg tror også at jeg vil til at bruge det...men det er ikke godt til musik, det er faktisk meget dårligt når man skal lave cd\'ere
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2001 - 12:44 #13
liquid--> det har jeg ikke haft mulighed for at teste, da det er en brænder på arbejde. Der gør vi ikke så meget i audio brænding *S*
Avatar billede jimsim Nybegynder
20. januar 2001 - 12:46 #14
Hvis det er denne du har http://www.acerperipherals.com/storage/storage_4432.html skulle du kun kunne skrive op til 650mb på en skive, kan ikke lige finde info om nogen ny firmware, men kigger lige lidt videre.
Nero bruger jeg selv, og liquid hvad mener du med at Nero skulle være dårlig til musik. Jeg har ikke haft problemer med det.
Avatar billede liquid Nybegynder
20. januar 2001 - 12:47 #15
oletp>> har du fundet en løsning?
Avatar billede oletp Nybegynder
20. januar 2001 - 12:55 #16
Liquid - jeg kikker på endnu.
Flere gode ideer jeg vil undersøge.
Avatar billede jimsim Nybegynder
20. januar 2001 - 12:59 #17
Hvis du kunne tænke dig at prøve Nero kan du hente en demo her: http://www.ahead.de/en/Index2.htm
Avatar billede lassebm Nybegynder
20. januar 2001 - 13:35 #18
hmm.. prøv at bruge winoncdcreator, eller også Nero.
En anden mulighed kunne være at du ´skulle finde en firmware på producentens hjemmeside. Men det lyder godt nok lidt mærkeligt at du ikke kan brænder 80 min. cd\'ere nu..
Avatar billede mufi Nybegynder
20. januar 2001 - 16:42 #19
opgrader din bios på brænderen
Avatar billede oletp Nybegynder
21. januar 2001 - 19:45 #20
Mit problem er løst - jeg installerede  Easy Creator 4.02 og hentede en opdatering til denne.
Tak for hjælpen til alle.