Avatar billede mikaelj Nybegynder
20. januar 2001 - 02:56 Der er 3 kommentarer

sms logo

Hvordan laver man noget ligesom sol.dk/mobil har så man kan sende et LOGO med det samme bare ved at skrive mobilnummer i en boks. ?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2001 - 09:37 #1
Der skal du nok have en aftale med nokia eller lign for at kunne sende dem igennem nokia og ud til en mobil.
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. januar 2001 - 11:41 #2
Det har været her mange gange før, og der bliver altid sagt at man skal have en GateWay som koster mange penge.

Det samme skal du have hvis du skal sende ringetoner.

- Zhatten
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. februar 2001 - 13:40 #3
mikaelj -> Søg evt. i PHP kategorien, der har vi snakket om det knap 1000 gange tror jeg... Der er en masse nyttig information i de spg. og svar som er det...

Skal der snart falde en afgørelse, iøvrigt?