Avatar billede pixeljuice Nybegynder
05. januar 2004 - 01:52 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

USA Hosting.

Vi skal oprettet et site i USA! og det skal være på en server derover! enten i USA eller Canada! Er der nogen der kan anbefales!? eller i så fald! hvem er de store  på markedet derover?
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. januar 2004 - 02:01 #1
www.pair.com
www.uk2.net ligger dog i London
Avatar billede pixeljuice Nybegynder
05. januar 2004 - 02:04 #2
Tak ! men en lille kommentar vil være supert! Er det nogen I bruger? og hvilken erfaringer har I med dem?
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. januar 2004 - 02:10 #3
Snakker en del med en fra uk2.net.. De har vist fino support.. Har hørt at pair.com ligeledes skulle havde en god support.

Men kender generelt ikke mange der hoster i USA, det er der jo normalt ingen fordel ved.
Avatar billede flowerdead Nybegynder
05. januar 2004 - 03:08 #4
Du skal selvfølgelig benytte verdens største server host:

http://www.ev1servers.net

Der er live support via chat, så hjælp er sikret hurtigt og bekvemt. Desuden har firmaet et fremragende ry.
Avatar billede spontek Nybegynder
05. januar 2004 - 06:16 #5
Jeg vil blot fraråde BuyDomains.dk. Godt nok står der de har online live support, men de er langt det meste af tiden ikke tilstede, og det er ikke ualmindeligt at det tager over et døgn inden svar... og så har jeg 10 forespørgsler liggenden som de aldrig har svaret på.. den ældste ikke besvarede er fra 2002.

Sidder lige her og nu og forsøge at lukke mit webhotel der, men der er vist igen fejl på siden så det ikke kan lade sig gøre.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
05. januar 2004 - 12:39 #6
www.unitspeed.dk er vist dansk, men serverne ligger i USA, har dog ingen erfaringer med dem. www.tera-byte.com er rigtig gode, de ligger i Canada.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
05. januar 2004 - 13:22 #7
http://www.venturesonline.com/
Jeg har brugt venturesonline igennem 4 år nu og har aldrig været utilfreds. I løbet af de 4 - 5 år har der måske været en nedetid på et par dage alt i alt, og de informerer altid, hvis der er problemer. Deres support er også helt i top .. du får svar i løbet af 15 min max, hvis der er noget galt, og der er et stort forum, hvor man kan drage nytte af andres erfaringer. Jeg har aldrig haft et webhotel, der har virket så optimalt som dette, og finder det nok heller ikke. De er måske lidt dyrere end de der sædvanlige 10 kr om mdr, men det er det hele værd, at vide, at der aldrig er problemer med din side eller din mail eller noget andet.
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. januar 2004 - 20:16 #8
Ja det ser ud til at www.unitspeed.dk har nået i USA hvis man kikker mere deres side samt når man kikker på deres netforbindelser.
Avatar billede tech4me Nybegynder
06. januar 2004 - 20:35 #9
Prøv www.unitspeed.dk det er vist rigtigt hvad Manar siger.