Avatar billede pixeljuice Nybegynder
05. januar 2004 - 01:41 Der er 8 kommentarer

D-link 614+ (XP)

VI har opsat en 614+ router. Det køre fint for det meste! men af og til hopper forbindelsen af, der bliver ikker oprettet forbindelse igen! med mindre vi går ind og manuelt opretter forbindelse og skriver hele koden igen (128-Bit WEP) Kan XP ikke huske koden automatisk!? så man ikke behøves at skrive den hver gang? den hopper af! Nogen gange skal man bare! skubbe netkort ind igen! og den logger på forbindelsen automatisk.
Avatar billede espersen Novice
05. januar 2004 - 09:28 #1
prøv at opdatere firmwaren til routeren
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 21:19 #2
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål/løst problemet, bedes du lukke det ved at acceptere et eller flere af de rigtige svar.

Læs evt. her hvorledes: http://expfaq.1go.dk/?id=5#pointsystem.
Avatar billede pixeljuice Nybegynder
07. januar 2004 - 21:30 #3
Jeg arbejder stadig på det! ;) har desværre ikke haft tid til og rode med den! Jeg har brugt et eksperten i et par år! såå jeg skal nok huske og lukkespørgsmålet. har iøvrigt prøvet at opdatere FirmWare tidligere ! unden held. Kunne det måske være forstyrende signaler fra andre kilder?
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 21:38 #4
ok ;-)  manglede bare lidt feedback (troede du måske havde fixet det siden der var så stille) - men OK den er jo kun få dage gammel... Jeg har lige været igennem en lang liste med åbne spm. - og har ikke lige set at denne jo næsten er dugfrisk - sry!

Ja, det med forstyrrende signaler har jeg før hørt om..
hvilken udbyder har du ?
Avatar billede pixeljuice Nybegynder
07. januar 2004 - 21:46 #5
A-oKæ !  Det kører på Stofa, Stofaforbindelsen er faktisk meget Stabil. Signalet er godt når vi er på, men fatter ikke hvorfor den hopper af! og hvorfor den ikke bare husker koden "nøglen" ! jeg har en  iBook på og den kører uden problemer .
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 21:52 #6
prøv lige det her : http://signon.stofanet.dk/always-on/
- har selv stofa ;-)
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 21:53 #7
(det er så routerens macadresse(r) du skal have indtastet (jeg har 2 indtastet)
Avatar billede pixeljuice Nybegynder
07. januar 2004 - 21:56 #8
Det vil jeg prøve! er dog ikke lige ved WLAN nu! men vender tilbage!