Avatar billede steen.s Nybegynder
04. januar 2004 - 21:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl på nogle hjemmesider efter reinstallering af PC

Hvorfor kan nogle hjemmesider ikke vises rigtig på min PC, men fungere fint nok på andres PC??

Jeg har lige brugt næsten 2 dage på at reinstallere min PC, og nu er jeg stødt på nogle hjemmesider, som ikke vises rigtig (ren tekst uden grafisk brugerflade)
F.eks. så vises siden  "http://mail.tdconline.dk"  kun med tekst. Hvilke instillinger skal jeg ændre på i Internet Explore.

Jeg har for første gang (under reinstalleringen) fået lagt Norton Internet Security 2004 på maskinen. Men jeg har lige afinstalleret den igen, for at se om det var det, der var i vejen. Men uden held :-(

Data:
-Internet Explore 6,0 med alle opdateringer.
-Windows XP SR1
-og som sagt Norton Internet Security 2004 (nu afinstalleret igen)

Jeg har lavet et PDF-dokument med fejlloggen, som jeg kan sende på mail, hvis nogen ønsker at se den.

Håber på hjælp
Avatar billede dittlau Nybegynder
04. januar 2004 - 22:04 #1
Smid lige din fejllog til dittlau@dittlau.dk

/dittlau
Avatar billede dittlau Nybegynder
04. januar 2004 - 22:26 #2
Har du "aktiveret" active-X objekter i IE, og har du aktiveret "java-JIT compiler"?

/dittlau
Avatar billede steen.s Nybegynder
04. januar 2004 - 22:48 #3
Alle Active X'er er nu sat til aktiv. jave-JIT compiler var aktiv men jeg har lige prøvet at sætte java-skærm til aktiv også. Men det hjalp heller ikke?
Avatar billede dittlau Nybegynder
04. januar 2004 - 23:07 #4
Prøv lige at hente java til Windows fra Sun Micro..
http://www.java.com/en/download/manual.jsp.

/dittlau
Avatar billede steen.s Nybegynder
04. januar 2004 - 23:38 #5
det gjorde desværre ingen forskel :-(.
Jeg bliver nødt til at spørge dig, om du har Windows Xp og om du KAN se siden??
Avatar billede dittlau Nybegynder
05. januar 2004 - 18:00 #6
Ja, jeg har Win XP Pro, og kan sagtens se siden.

/dittlau
Avatar billede steen.s Nybegynder
05. januar 2004 - 21:29 #7
hey dittlau. Ligepludselig virker siden!!! Jeg aner ikke hvad der er sket, men problemet er væk nu efter at jeg har genstartet maskinen min. 4 gange siden  sidste rettelse ( java til Windows). Uden at jeg har gjort mere.

Da du er den eneste som har svaret bliver jeg jo nok nødt til at give dig nogle point.
Avatar billede dittlau Nybegynder
05. januar 2004 - 21:41 #8
Takker for point. Er glad for at kunne hjælpe, hvis det da var til hjælp.

/dittlau