Avatar billede xeon Nybegynder
04. januar 2004 - 17:03 Der er 5 kommentarer

Opskrifter der passer sammen

Hey

  Jeg stå og mangler nogle opskrifter, der passer sammen så indkøbene ikke giver for meget spild. En der har et par links??
Avatar billede xeon Nybegynder
04. januar 2004 - 17:06 #1
Eksempelvis så jeg ikke får bøf den ene dag og karbonader den næste dag og derefter smider 300gram af hver slags kød ud
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. januar 2004 - 17:12 #2
Kan du ikke bare smide kødet, i en fryser?
Avatar billede xeon Nybegynder
04. januar 2004 - 17:24 #3
nej vil have det skal passe sådan sammen at jeg køber ind og bruger det
Avatar billede ird Praktikant
04. januar 2004 - 17:26 #4
hvad med kødsovs?
Avatar billede xeon Nybegynder
04. januar 2004 - 17:32 #5
mener jeg på forhånd vil planlægge mine indkøb eksempelvis en uge frem. Har bare svært ved at finde opskrifter der passer godt sammen..