Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
04. januar 2004 - 14:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

wireless i alm. switch

Hej

Kan man få noget udstyr der kan kobles i en switch og derved anvende trådløst udstyr? På samme måde som man kan få en USB stick med bluetooth til en pc. Jeg vil gerne undgå at skulle tænde for pc'en når f.eks. en PDA med wireless skal online. altså et eller ander der kan sættes direkte i en switch
Avatar billede seje_reje Nybegynder
04. januar 2004 - 14:31 #1
ja man skal købe en access point som i realiteten fungere efter samme princip som en switch. Altså at du kan forbinde 2 switchs ligesom du kan forbinde en accesspoint med en switch og så skal du bare have en router til din adsl og så vola er du på nette med både computere på kabel og computer via trådsløsts lan.
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
27. december 2004 - 13:11 #3
Har købt en router med med wifi så ikke nødvendigt
Avatar billede lap Nybegynder
27. december 2004 - 13:24 #4
WET54G