Avatar billede gorba Nybegynder
19. januar 2001 - 22:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp!

hej!
jeg er ikke så god til at lave grafik, men helt ærligt, kan det virkelig være så svært at lave ud fra en alm. firkandtet billede med baggrundsfarve den til en havl måne. en farve på den ene side og en anden farve på den anden side? jeg har paint shop pro 7,0. har snart været det hele igennem. Det skal ligesom bruges i en slags frame, så fram\'en bliver uval. forstår i.?
hvad hedder det værktøj som man bruger til at lave en firkantet billede til noget uval argtig, ligesom ekspert logo\'en???
har prøvet Corel Draw, samme problem, kan ikke finde ud af det.
gorba
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. januar 2001 - 22:59 #1
Hej gorba

Her er verdens bedste link, så du kan blive mester i Paint shop pro 7.0. Linket indeholder
i hundredevis af eksempler.

http://www.putertutor.net/paint/psplinks.htm

Du mener sikkert oval værktøjet.

/per
Avatar billede gorba Nybegynder
20. januar 2001 - 14:31 #2
oval, ja. men igen.. det kan da ikke være så svært, at finde det fuc.... værktøj.