Avatar billede tr0elz Nybegynder
03. januar 2004 - 21:55 Der er 15 kommentarer

Reklamebureau til private

Kan I anbefale nogle små reklamebureauer der administrere privates sites reklame? - og uden at være alt for dyr.

Det er til www.Gamersplace.dk, så hvis du er interesseret i et samarbejde, så sig bare til.

Mvh. Troels Thers
Gamersplace.dk
Editor-in-chief
Avatar billede giang Nybegynder
04. januar 2004 - 00:14 #1
Hvad er det helt præcist du søger? Ønsker du at købe eller sælge reklame?
Avatar billede tr0elz Nybegynder
04. januar 2004 - 00:43 #2
Begge ting, men mest købe
Avatar billede giang Nybegynder
04. januar 2004 - 00:48 #3
Har du en mailadresse jeg kan kontakte dig på? Så vil jeg give dig et godt tilbud på annoncering samt et forslag til samarbejde.
Avatar billede tr0elz Nybegynder
04. januar 2004 - 00:53 #4
thers@gamersplace.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. januar 2004 - 02:10 #5
Dertil kan du tilmelde dig på eks.

www.partner-ads.com/dk
www.tradedoubler.com

Trade er ret dyre til at starte med og koster et månedligt gebyr at være annooncør hos, men du kan selv bestemme hvilke af deres site din reklame skal på og du betale de website for klik/visninger eller salg alt efter hvad du vil. Der er godt stats med.

Partner-ads.com er en mindre og ikke ligeså super udgave af trade, men der koster det ikke noget at være tilmeldt dog 1000 kr til at starte med, så de website der sælger dig reklame er sikre på at de også får deres penge.
Avatar billede robin31 Nybegynder
16. januar 2004 - 11:43 #6
Jeg kan evt sælge dig en masse billige hits.Ca 6-7 øre pr hit.
Var det noget ?
Avatar billede giang Nybegynder
16. januar 2004 - 12:05 #7
robin31>> Er det autohits? Hvor kommer disse hits fra?
Avatar billede robin31 Nybegynder
16. januar 2004 - 15:00 #8
klik der er genereret fra vores nyhedsbreve.
Er du da int. giang ?
Avatar billede robin31 Nybegynder
16. januar 2004 - 15:06 #9
Dog varierer priserne alt efter hvor specifik målgruppen er.
Køn,alder,interesser,osv.
Samt om det er "stand alone" udsendelse.
Avatar billede giang Nybegynder
16. januar 2004 - 15:11 #10
Er det 7 øre pr. klik eller 7 øre pr. udsending i dit nyhedsbrev.

http://www.eksperten.dk/spm/452377 skriver du at det er "tvungne" klik, og så er det jo ikke meget værd. Men det er måske noget andet du snakker om der?
Avatar billede robin31 Nybegynder
16. januar 2004 - 15:20 #11
7 øre pr klik....det er klik som vores brugere bliver belønnet for at klikke på.
Avatar billede giang Nybegynder
16. januar 2004 - 15:26 #12
Har du en adresse til dit website?
Avatar billede robin31 Nybegynder
16. januar 2004 - 15:29 #13
vi driver flere,giv mig din mail så vender jeg tilbage.
Avatar billede giang Nybegynder
16. januar 2004 - 15:30 #14
Skriv til info@hephey.dk
Avatar billede robin31 Nybegynder
16. januar 2004 - 15:32 #15
godt