Avatar billede mgn_online Nybegynder
03. januar 2004 - 21:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Deftones film

Hej!

Nogen af jer der ved hvor jeg lan downloade en masse deftones film (både videoer som live performance) ???

Har været inde på deftones.com
Avatar billede ust Nybegynder
03. januar 2004 - 21:42 #1
Prøv at skrive til folk i deres fan-klubber og lignende på nettet. Pas i øvrigt på med sådanne spørgsmål: Det logiske svar ville væe at henvise dig til diverse fildelings-programmer, men det er ikke tilladt her!!!
Avatar billede billen Nybegynder
03. januar 2004 - 21:46 #2
ust> Hehe... men har du så ikke lige henvist ham til dem alligevel ;o)
Avatar billede uffest Nybegynder
03. januar 2004 - 23:24 #3
Tja, tjoo...det har jeg vel i princippet. Men mon ikke alle ved, at man kan hente ulovlige ting på nettet. Jeg giver jo ingen navne (som f.eks. ***** og *****), så hvis han ikke selv bruger fildeling i forvejen er det vel ikke til så meget hjælp...
Avatar billede billen Nybegynder
03. januar 2004 - 23:45 #4
Du har ret. Og jeg går ud fra at ust = uffest?
Avatar billede ust Nybegynder
03. januar 2004 - 23:49 #5
Yes!! Som en anden Sadam Hussein gemmer jeg mig bag dæknavne og falsk overskæg!
Avatar billede mgn_online Nybegynder
04. januar 2004 - 16:51 #6
/riiight.