Avatar billede jr40 Nybegynder
03. januar 2004 - 20:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Morten & Peter (Join mit team)

Hejsa Ekspert.dk brugere ;)

Jeg er en frisk fyr på 18r, som har gået med den ide om af lave en slags "fan" site, eller rettere sagt et site med information om de kendte handicapede Morten Og Peter.
(Dem fra gak gak programmer på tv2, og vender tilbage osv.)

Lige siden jeg så de allerførste gak gak programmer på tv2, har jeg hele tiden gået med iden om, af lave en slags fan site om dem, med infos interviews/videos osv.

Så jeg vil utrolig gerne høre om der er nogle der ude, som er frisk på iden!

Ligemeget om du ikke kan programmere eller designe, så længe du kan "lide" Morten Og Peter, og er evt. frisk på af lave nogle interview med dem osv...

Min plan er af finde 2gutter/piger, så vi kan sætte os ned! Endten privat eller via chat over nettet, og lave skitser over selve sitet og simpelhen lave en omgang brainstorm over hele handlings forløbet.

Jeg håber af høre fra jer,,, skriv her inde, eller se kontakt infos i bunden af dette lange "brev"

Med Venlig Hilsen
André

(Skal lige siges, af de penge der måske vil blive tjent på det site, vil udelukkende gå til sitet/morten og peter og ikke ned i vores lommer, da jeg syntes det er dem som der har fortjent det...
)

Kontakt:
Email: info@macpack.dk
Icq: 81531332
Msn: info@macpack.dk
Avatar billede jnissen Nybegynder
04. januar 2004 - 00:24 #1
Hej
Det lyder da meget spændene. Jeg vil gerne hjælpe til. Det er mest asp-kodning jeg gør det i, men lidt design kan jeg nok også hjælpe med.
Så hvis I har brug for en koder, så kan du kontakte mig på jacob@iteax.dk
www.iteax.dk, kan du se nogle af de andre sider jeg har lavet.
Den eneste betingelse jeg har, er at jeg ikke vil have udgifter på dette. I hvert ikke til at starte med :-)
Avatar billede jr40 Nybegynder
04. januar 2004 - 10:35 #2
Hejsa Jacob

Det lyder rigtig godt, af der er nogle som er på iden.

Og jeg lover af der ikke bliver nogle udgifter for jer!, jeg skal nok betale domain osv, hvis vi selvfølgelig ikke for nogle sponsors, hvem ved. ;)

Indtil vidre er det så kun os 2, men jeg er lige igang med af finde flere, men jeg skriver lige en mail til dig lidt senere idag søndag..

P.S.
Hvis du har msn eller icq, så ville det helt klart gøre det hele meget nemmere.  ;)
Avatar billede jnissen Nybegynder
04. januar 2004 - 10:40 #3
Hej

Det lyder godt.
ja jeg har messenger: jacob@iteax.dk

Vi snakkes ved.
Avatar billede tricky Nybegynder
26. januar 2004 - 16:15 #4
Hej André.

Først vil jeg sige at det er et superfedt initiativ, og dernæst bare sige at hvis du får brug for hjælp i den "grafiske verden", så kontakt mig endelig på dtp@soundstudio.dk.

Mvh
Anders
Avatar billede jr40 Nybegynder
10. april 2004 - 13:15 #5
Projektet har været nede i de sidste 3måneder,, men regner med af tage det op igen her d.1

SÅ hvis jnissen/tricky har løst til af være med igen,, så skriv til:
info@macpack.dk
Avatar billede jnissen Nybegynder
12. april 2004 - 22:18 #6
Jeg er stadig frisk.
Avatar billede jr40 Nybegynder
13. april 2004 - 20:16 #7
perfekt.!
Avatar billede jr40 Nybegynder
13. april 2004 - 20:16 #8
undskyld at jeg tog svaret selv, men regner da ikke med af det gjorde noget? ;D