Avatar billede rkd-niffer Nybegynder
03. januar 2004 - 19:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router 806 VPN GRE NAT - HURTIG

Jeg har en cisco 806 router, bag den har jeg en vpn server som jeg gerne skulle kunne komme ind på fra min wan side. port 1723 TCP/UDP er mappede til server men jeg kan ikke få mappede GRE (protokoltype 47). Nogle som ved hvordan jeg gør det? gerne et eks...
Avatar billede rubeck Nybegynder
04. januar 2004 - 15:43 #1
IOS version? Kan du også paste din konfig? (Skjul public IP og passwords)

/Rubeck
Avatar billede rkd-niffer Nybegynder
04. januar 2004 - 15:51 #2
Det enste der skulle til var:

access-list 110 permit gre any host <serverens ip>

men hvis du laver det som et svar får du de 200 poing

/Niffer
Avatar billede rubeck Nybegynder
05. januar 2004 - 09:46 #3
Godt det virker.. :-) Syntax'en er dog afhængig af IOS versionen...

/Rubeck