Avatar billede prip10 Nybegynder
03. januar 2004 - 18:20 Der er 18 kommentarer

Betydning af navn..

Hey..
Min kæreste hedder Litzia det er italiensk eller sådan noget... Er der nogen der ved hvad det betyder, hun siger at det betyder noget men kan ikk huske det...
På forhånd tak..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. januar 2004 - 18:31 #1
Aner ikke om det er troværdigt:
http://www.kabalarians.com/female/litzia.htm
Avatar billede prip10 Nybegynder
03. januar 2004 - 18:32 #2
Kan det oversættes?? Hehe...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. januar 2004 - 18:33 #3
Nej, undskyld - jeg får nærlæst hvad der står. Det er jo ren og skær humbug.
Og mig der tidligere i dag anbefalede ikke at tro på alt hvad man læser *gg*

Sorry - spar jer selv besværet og lad være med at klikke på linket !
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. januar 2004 - 18:37 #4
Nej, *g* - det skal ikke oversættes. Pris dig lykkelig hvis du ikke
forstår teksten. Måske du kan se ordet "Numerology" i en af menuerne.
Det siger vel alt.

Jeg skal endnu en gang beklage mit uheldige indlæg.
Avatar billede prip10 Nybegynder
03. januar 2004 - 18:38 #5
?? Forklar lige... Jeg fatter ikk noget?!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. januar 2004 - 18:41 #6
Anbefaling: glem alt om det link, og alle mine indlæg. Det er IKKE seriøst på nogen måde!!
Avatar billede prip10 Nybegynder
03. januar 2004 - 18:41 #7
Okai... Men du aner ikk hvad det betyder??
Avatar billede googolplex Novice
03. januar 2004 - 18:46 #8
Der findes nogle mærkværdige mennesker (numerologer) der mener, at man kan ved at undersøge dit navn kan se om det kommer til at gå dig godt/skidt osv. Hvis du har et dårligt navn, foreslår de selvfølgelig at du skifter.

Således hedder en af mine bekendte nu Sif i stedet for Rikke - go figure...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. januar 2004 - 18:46 #9
Avatar billede prip10 Nybegynder
03. januar 2004 - 18:47 #10
Vil bare vide hvad det betyder.... hehe...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. januar 2004 - 18:50 #11
Fair nok, prip, men lov os at holde dig milevidt fra noget, der har med numerologi at gøre.
Avatar billede prip10 Nybegynder
03. januar 2004 - 18:51 #12
Hehe... Det skal jeg nok...  ^0)
Avatar billede googolplex Novice
03. januar 2004 - 18:52 #13
Hvis du så nytårsshow med Gordon Kennedy og Tim Vladimir, ville du vide, at Tim nu hedder: Timmy Kennedy Vladimirrrr - han har fået det meeeget bedre allerede!
Avatar billede prip10 Nybegynder
03. januar 2004 - 18:53 #14
Hehe.. Eller ligesom i canal wild card... Regnar anhængertræk worm.... Hehe...
Avatar billede googolplex Novice
03. januar 2004 - 19:00 #15
Men hvis du går rundt og har det dårligt vil jeg klart ANBEFALE at du skifter navn. Det er ikke spor besværligt og dit liv vil forandres radikalt til det bedre.

Jeg yder gerne bistand med henblik på at finde et passende navn (mod betaling naturligvis) hvis du skulle være interesseret ?

Jeg LOVER at du får det bedre...ellers kan du jo bare skifte igen :)
Avatar billede prip10 Nybegynder
03. januar 2004 - 19:01 #16
BlaaaaaH!! Hva tror du selv?!
Avatar billede billen Nybegynder
03. januar 2004 - 19:03 #17
Jeg har da selv skiftet navn. Før hed jeg Frank men efter at jeg har skiftet navn til KnæpMæ har jeg fået det meget bedre.
Avatar billede prip10 Nybegynder
03. januar 2004 - 19:04 #18
Sikkert... Det kender jeg godt...