Avatar billede cybermaster Nybegynder
02. januar 2004 - 17:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge et logo

Hejsa alle sammen.

Hejsa jeg skal bruge et logo, til en ny side der hedder jewlery.dk (Lade i blot være med at kigge på siden efter inspiration, da det ikke skal være det stil overhoved).

Specifikationer til logo:
Et enkelt logo i farver, der også skal kunnes ses når det udskrives i sort/hvid.

Der er ikke nogle specielle strørrelse forhold til knyttet.

Jewlery.dk skal frem træde som en del af logoet.

Logoet skal henvende sig til folk i mellem 20 - 50 år.

Der må meget gerne være noget "kægt" over det.

Logo kommer til at fremtræde på hvid baggrund.

Jeg ved at denne type spørgsmål, hvor det nærmest er en konkurrance får at få pointene ikke er vel anset her på eksterten, er forskillige brugere.
Den der lave det bedste logo for pointene, og spørgsmålet kører til og med lørdag klokken 14:30.

Så er spillede reglerne på plads ;-)

God fornøjelse.
Avatar billede pic Nybegynder
02. januar 2004 - 18:44 #1
det hedder kækt :D
Avatar billede cybermaster Nybegynder
02. januar 2004 - 19:33 #2
pic -->> Lad venligst være med at spam'e
Avatar billede pic Nybegynder
02. januar 2004 - 19:54 #3
sorry da... og det var nu ikke spam - det var bare en rettelse til din tekst. kald det bare en service jeg yder :D
Avatar billede cybermaster Nybegynder
04. januar 2004 - 21:14 #4
Ikke engang et skide forsøg... somsagt ville der falde point for det bedste forsøg... altså selv et enkelt ville have høstet 200 p...

Nå...
Avatar billede macgregor Nybegynder
07. januar 2004 - 21:40 #5
Hej!

Jeg er meget interesseret i at lave dit logo, men jeg er ikke særligt interesseret i disse point her på siden.
Jeg arbejder i et professionelt reklamebureau og har derfor mget erfaring med logo-types.
Hvis du er interesseret vil jeg gerne komme med et bud. Jeg kan kontaktes pr e-mail benjamin@macgregor.dk

Ps. Jeg har også "budt" på dit hjemmeside-indlæg...