Avatar billede jherle Nybegynder
02. januar 2004 - 16:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændre jeg baggrunds- og tekst farve i en tekstboks?

Jah hvordan ændre jeg baggrundsfarven og tekstfarven i en tekstboks i Frontpage?
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2004 - 19:02 #1
mener du tekst der er i en tabelcelle???
Avatar billede jherle Nybegynder
02. januar 2004 - 22:48 #2
jeg mener i den boks man kan indsætte (tekstboks med rullepaneler hedder den vidst...
Avatar billede splatpack Nybegynder
02. januar 2004 - 23:21 #3
Du vælger først egenskaber for felt derefter typografi -> formater ->kant og vælger fanen skygge, der er der en puldown ting hvor du kan vælge baggrundsfarve. Under typografi er der også en der hedder skrifttype og dermed også farve.

Splatpack
Avatar billede splatpack Nybegynder
02. januar 2004 - 23:24 #4
og det med skriftfarven var selvfølgelig under formater....
Avatar billede jherle Nybegynder
03. januar 2004 - 01:58 #5
her kan jeg så fornemme at vi er ovre i Frontpage 2000.. javel så må jeg jo bare installere det en gang til :)
Avatar billede splatpack Nybegynder
03. januar 2004 - 02:03 #6
nå ja sorry, det havde jeg da ikke tænkt på ja det er faktisk frontpage 2000/2002
Avatar billede jherle Nybegynder
03. januar 2004 - 02:59 #7
det er bare iorden... kom til at tænke på at jeg sikkert også ville få nogle problemer med mine flash knapper hvis jeg lavede siden i fe 2.02 :)
Avatar billede splatpack Nybegynder
03. januar 2004 - 13:34 #8
Takker for points, og er glad for at kunne hjælpe

Splatpack