Avatar billede mrsnowman Nybegynder
02. januar 2004 - 16:40 Der er 1 kommentar

T68i og Typhoon USB bluetooth adapter

Jeg har en sonyericsson t68i mob og en Typhoon USB bluetooth adapter. Jeg kan ikke rigtig få dem til at arbejde sammen. Det er lykkes mig at parre dem, men mere kan jeg ikke få til at virke.

Jeg har prøvet med programmet XTNDConnect. Den kan ikke finde noget, der ud over har jeg forsøgt med mPhone PC 2.0. Det virker heller ikke. Den siger "No connection"

Jeg har på fornemmelsen at det er en driver der mangler, for kigger jeg i enhedshåndteringen, kender den ikke en der hedder "Bluetooth COM Brigde"

Nogen der har en ide om hvad jeg skal gøre?
Avatar billede prospero Nybegynder
07. juli 2004 - 12:37 #1
Efter du har parret dem skal du forbinde en seriel port. Det gøres som regel gennem dit BT software. Når du har gjort det vil din mobil optræde som forbundet til en com port på computer, fuldstændigt som hvis du havde forbundet den med et kabel.